Olenko suomen ainoa yh-äiti, kenen ex tapaa lapsiaan vain 2-3x/vuosi?
Ja silloinkin vain lasten kotona, eli luonani.
Syy, ex-mies alkoholisti ja asuu 400 km päässä.
Olen siis totaali-yh.
Olenko täysin yksin tässä tilanteessa?
Kommentit (7)
Lapsen isä ei ole millään tavalla kuvioissa mukana.
Mun ex tapaa lapsia 2x vuodessa. Asuu ulkomailla, joten me mennaan kerran vuodessa exan luokse ja han tulee kerran vuodessa meille. (ei kovinkaan mukavia aikoja ole ollut saman katon alla..)
Tuosta totaali-yh:sta... mulle on sanottu etten ole totaali-yh, vaikka lasten isa ei naekkaan lapsia useammin ja minulla on yksnhuoltajuus. Mita mielta te olette?
Lapsen isä ei ole millään tavalla kuvioissa mukana.
Mun ex tapaa lapsia 2x vuodessa. Asuu ulkomailla, joten me mennaan kerran vuodessa exan luokse ja han tulee kerran vuodessa meille. (ei kovinkaan mukavia aikoja ole ollut saman katon alla..)
Tuosta totaali-yh:sta... mulle on sanottu etten ole totaali-yh, vaikka lasten isa ei naekkaan lapsia useammin ja minulla on yksnhuoltajuus. Mita mielta te olette?
Arjessa olet täysin yksin, vaikka lapsesi tietävätkin kuka isänsä on ja ovat hänen kanssaan satunnaisesti tekemisissä.
Moni ajattelee, että totaali-yh on ainoastaan sellainen jonka lapsella ei ole ikinä ollutkaan isää, mutta ei se ihan niin mene.
lokakuussa 2010 ja sitä ennen kesäkuussa 2008.
Ja nämä tapaamiset tapahtuivat lapsen isän exän nro 2 luona. Minä olen se exä nro 1. Joo, on monimutkaista.
asuu 800 km päässä, joten lomakyläilyksi menee