Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyn laiha malli, voiko olla aito kuva?

Vierailija
14.04.2011 |

Tällainen kuva oli iltalehden nettisivuilla. Kattokaa tota keskimmäistä naista, voiko kukaan olla oikeasti noin laiha? (ja vielä hengissä..?)

http://static.iltalehti.fi/mallit/candice1_3103JID_mp.jpg

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näköjään :)

Vierailija
2/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistähän tuo on. Nuoret tähtäävät juuri tuohon. On bikini bridgeä ja thigh gapiä. Tuotahan kaikki miehet tahtoo. Itse en millään meinaa laihtua kelpuutettaviin mittoihin. 60 kiloa on kuulema naiselle jo liian paljon:( Itse olen 67/174

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti :(

Vierailija
4/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikuttaa shopatulta .Miksi niin olisi tehty ,en tiedä.

Vierailija
5/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistähän tuo on. Nuoret tähtäävät juuri tuohon. On bikini bridgeä ja thigh gapiä. Tuotahan kaikki miehet tahtoo. Itse en millään meinaa laihtua kelpuutettaviin mittoihin. 60 kiloa on kuulema naiselle jo liian paljon:( Itse olen 67/174

Väärin meni. Naisten ihannenainen on laihempi kuin miesten ihannenainen. Miehet eivät edes keskimäärin tahdo noin laihoja, puhumattakaan siitä että kaikki miehet tahtoisivat. 

Aika luonnottoman näköinen kuva, liekö käsitelty. Sairaalta näyttää joka tapauksessa. Sinun mittasi kuulostavat huomattavasti terveemmiltä.

Vierailija
6/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asento tekee paljon...

Vierailija
7/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjele!! Ennemmin olisin klikannut johonkin provokuvaan. Ihan kaamean näköinen.

Vierailija
8/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on av mammojen ihanne!! Kaikki tosta yli menevä on lihavaa vai miten se nyt oli.....

Vierailija
9/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candice Swanepoelin muita kuvia. Ei ole liian laiha

https://www.google.fi/search?q=candice+swanepoel&client=ms-android-sams…

Vierailija
10/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään järkyn laiha kun on maailman seksikkäimmäksi valittu.

faktat nyt on vaan faktoja ja niiden mukaan pitää elää.

Jokainen mies vaihtaisi naisensa (sen välttävän väliaikaisen spermakipponsa) tuohon maailman parhaimaan naiseen.

Turha on faktoista väitellä.

Vierailija
11/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ottakaahan mallia ;)

Vierailija
12/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas noista nyt on se mukamas järkyttävän laiha? Hoikkiahan ovat ja kauniita, mutta eivät nyt mitenkään erityisen.

Ssss? Miksi et ole kirjautunut

Vierailija
13/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo asento. Toki on hieman liian hoikassa kunnossa tuossa kuvassa, mutta ei hän koskaan ole mikään anorektinen luuranko ollut. Nykyään ihan normimitoissa.

Vierailija
14/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mikään järkyn laiha kun on maailman seksikkäimmäksi valittu.

faktat nyt on vaan faktoja ja niiden mukaan pitää elää.

Jokainen mies vaihtaisi naisensa (sen välttävän väliaikaisen spermakipponsa) tuohon maailman parhaimaan naiseen.

Turha on faktoista väitellä.

No ei ole kyllä tuon kuvan perusteella maailman seksikkäimmäksi valittu. Jalatkin on tuollaiset kummalliset makaronit. 

Vierailija
15/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa siis toinen kuva samalta päivältä: http://www.glamour.com/fashion/blogs/dressed/2011/04/04/0404candice-swa…

t. 15

Vierailija
16/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä laihempi. Ei ole kaunista ei, mutta luonnostaan olen tämmöinen. Niin oli kaikki muutkin suvun naiset. Olen n 162/39, pelkkää luuta ja nahkaa. Mitään terveydellistä haittaa ei minulle tästä ole, äitini oli samanmittainen ja eli 82 vuotiaaksi täysin terveenä. Asia tietysti eri kun olen luonnostani tämmöinen, mallimaailmassa monet näännyttävät itseään joka ei tod ole tervettä

Vierailija
17/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se näyttäis että ekaan kuvaan on jalkoja muokattu jostain syystä, ei se asentokaa nyt sentään tuollaista tee kun toisessa kuvassa näyttää ihan terveelle. 

Vierailija
18/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silareitten kanssa parempi kuin ilman. Jotenkin terveemmän näköinen kumitisuna. Kyllä lussuttaisin noita kuminisiä.

Vierailija
19/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niim siis Candicehan ei ole oikeasti noin laiha. Asento on vaa jännä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi