Olen joutunut mustasukkaisuusdraamaan ihan ilman omaa syytä =(
Istuin iltaa kaverini kanssa paikallisessa baarissa. Yllättäen viereeni istahti harrastuksen kautta tutun naisen miesystävä jonka kanssa olen kerran ollut samassa kokouksessa ja jonka kanssa en ole ikinä puhunut mitään. Ihmettelin hiukan kaverin hyvin tuttavallista käytöstä, laittoi kätensä olkapäälleni ja hymyili kuin naantalin aurinko. Juteltiin jotain ja sitten tää heppu tuumaa että suudellaanko. No ei todellakaan suudella, olen ihan onnellisesti naimisissa eikä mulla ole muutenkaan tapana suudella puolituttuja baarissa ja nyt mä lähden tupakalle. Olin jo huomannut tämän kaverin tyttöystävän tanssilattilla tiiviissä lähikontaktissa jonkun knassa ja tajusin että nyt mua käytetään hyväksi herättämään mustasukkaisuutta. Tupakkakopperoon tuli etken päästä tämä nainen, katsoin kuin saastaa ja käänsi mielenosoituksellisesti selkänsä mulle. Tämä nainen ei ole senjälkeen käynyt meidän yhteisen harrastuksen kokoontumisissa; toivottavasti sattumaa eikä niin että hän tosissaan karttais sitä mun takiani.
Mietin että ihmeellisistä asioista ne toiset saa kiksejä, hohhoijaa
Kommentit (6)
oli tapana kehitellä kaikenlaisia tarinoita muka häneen kiinnostuneista naisista. Esim. väitti työkaverinsa avovaimon tulleen juttusille ja soittaneen pari kertaa, oli kuulemma kuolettavan ihastunut häneen ja nainen oli valmis jättämään avomiehensä... Mutta hän (eli poikakaverini) muka rakkaudesta minuun oli kieltäytynyt olemasta missään tekemisissä naisen kanssa ja kieltänyt tätä soittamasta.
Onneksi en ole kauhean mustasukkainen, lähinnä naureskelin jutuille. Ihmettelin vain eikö niillä naisilla hävettänyt yhtään ruikuttaa toiselle miehelle. Eron jälkeen sain tietää että oikeasti moista ei ollut koskaan tapahtunutkaan. Ex oli omasta päästään keksinyt kaikki jutut häneen ihastuneista naisista. En tiedä mitä mielihyvää ex sai siitä että keksi kaikenlaista.
oli tapana kehitellä kaikenlaisia tarinoita muka häneen kiinnostuneista naisista. Esim. väitti työkaverinsa avovaimon tulleen juttusille ja soittaneen pari kertaa, oli kuulemma kuolettavan ihastunut häneen ja nainen oli valmis jättämään avomiehensä... Mutta hän (eli poikakaverini) muka rakkaudesta minuun oli kieltäytynyt olemasta missään tekemisissä naisen kanssa ja kieltänyt tätä soittamasta. Onneksi en ole kauhean mustasukkainen, lähinnä naureskelin jutuille. Ihmettelin vain eikö niillä naisilla hävettänyt yhtään ruikuttaa toiselle miehelle. Eron jälkeen sain tietää että oikeasti moista ei ollut koskaan tapahtunutkaan. Ex oli omasta päästään keksinyt kaikki jutut häneen ihastuneista naisista. En tiedä mitä mielihyvää ex sai siitä että keksi kaikenlaista.
ja hän katsoi minua kuin saastaa =) En minä häntä
ap.
Lähdin, ja yllätyin kun paikalla oli myös hänen tyttöystävänsä ja joku muu mies. Ei siinä siis mitään, en vain tiennyt että tulevat.
Istuttiin sitten juomassa olusia, tämä ystäväni minun vieressäni ja tyttöystävänsä sen miehen kanssa meitä vastapäätä. Juteltiin lähinnä kahdestaan ystäväni kanssa ja nuo kaksi muuta jutustelivat lämpimästi keskenään. Oli ihan rattoisaa.
Ystäväni lähti hakemaan kaljaa, ja seurasin hänen tyttöystävänsä juttelua sen toisen miehen kanssa, ja minusta alkoi näyttää sen olevan varsin tiivistä.. Myöhemmin ystäväni kävi vessassa, ja sillä aikaa hänen tyttöystävänsä kuiskutteli toisen miehen korvaan ja he kikattelivat liki toisiaan. Olin jo tosi harmissani ystäväni puolesta ja kiusaantunut. Päätin kysyä ystävältäni tietääkö hän tyttöystävänsä väleistä siihen mieheen.
Noh, sitten ystävä tuli takaisin, ja pian istuttuaan laski kätensä polvelleni ja ujutti sitä reidelle..
ETTÄ JAAHA SEMMOISIA PARISUHDEKUVIOITA OLI MIELESSÄ! Enpä lähtenyt siihen leikkiin.
joo.