Noloa mutta vastatkaa! Häiritseekö miestä jos
naiselta tulee oksennusääniä kun nainen ottaa mieheltä suihin? Joskus pippeli menee niin syvälle että meinaa tulla oksennus ja tulee sellainen oksennusääni mutta jatkan silti ja nolottaa. Ällöttääkö ne oksennusäänet miehiä? Kokemuksia?
Kommentit (6)
joka miestä miellyttääkseen alistuu tekemään jotakin, mikä saa hänet yökkäilemään.
jöpöttääkö sillä vielä vaikka oksentelet? jos kyllä niin ei se oksentelu häiritse. jos jöpötys loppuu niin häiritsee!
Joskus tulee itseltänikin sellainen kakomis-refleksi, kerran niin pahasti että itse piti jättää homma sikseen vaikka miestä ei näyttänyt haittaavan (jöpötys jatkui).
joka miestä miellyttääkseen alistuu tekemään jotakin, mikä saa hänet yökkäilemään.
Mua miellyttää itseänikin kovasti se touhu mutta tosiaan välillä teen 'virheen' ja hetken yökkäyttää. En tosiaankaan alistu yhtään mihinkään! Sama kuin sua ällöttäis nainen, joka saa krampin jalkaan kesken pussailun, jos näin tyhmä vertaus sallitaan.
mikä saisi minut yökkimään. Hyi hel...
Eihän sitä munaa tarvii nieluun työntää.
Jotain rajaa, naiset. Jos alkaa yökkäilyttää toisen hyväily, niin muuttakaa tekniikkaa.
Minua ainakin häiritsi kerran kun mies puuhasteli jalkovälissäni ja yökki. Meni kai karvoja väärään kurkkuun tai limaa tai jotain mutta kakoi ja yökki ja teki yrjöääniä. Halut loppui siihen ja nousin ylös ja menin katsomaan telkkaria.