Keravalla liikkuu koiranmyrkyttäjä!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041313539960_uu.shtml
Varokaa, koiranomistajat!
Kommentit (5)
Tai ehkä niiden emäntiin, joiden mielestä koirien oikeudet menevät ihmisten oikeuksien edelle. Meidän pikku muppe saa paskoa mihin haluaa, kulkea vapaana ja ärhennellä lapsille, se on vaan mupen luonne eikä sitä saa rajoittaa.
Mistä näitä uroja oikein sikiää?
Tai ehkä niiden emäntiin, joiden mielestä koirien oikeudet menevät ihmisten oikeuksien edelle. Meidän pikku muppe saa paskoa mihin haluaa, kulkea vapaana ja ärhennellä lapsille, se on vaan mupen luonne eikä sitä saa rajoittaa.
Mistä näitä uroja oikein sikiää?
En sanonut että oikeuttaisi. Olen itse asiassa todella eläinrakas ihminen enkä mikään urpo.
Uskon silti, että myrkyttäjä on vittuuntunut edellä mainitsemiini asioihin. Minäkin olen.
tunkio. Kaikki jalkakäuytävät on täynnä PASKAA.
Sitäpaitsi juokseeko ne koirat vapaana siellä metsässäkin. Eikös se ole kiellettyä.
"- Ikävää, että kukaan ei kohta uskalla mennä siihen metsää koirien kanssa. Se on kuitenkin hyvä lenkkeilypaikka, Uusi-Autti päivitttelee."
Voi kun Suomeen tulisi koiravapaita kerrostaloja ja asuinalueoita. Olen niin kyllästynyt paskaan ja vapaana juokseviin koiriin.