Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomi-Soffa on sitten konkurssissa
13.04.2011 |
sääli, sillä sieltä sai ehdottamasti kaikkein edullisimmat ja laadukkaimmat sisustustuotteet.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tyynyt liukui pois paikoiltaan, käsinojien ympärillä oli aivan liian ohuesti pehmustetta (lapsiperheessä jopa vähän vaaralliset), istuintyynyt ei pitäneet ollenkaan muotoaan, rahiosan kiinnityspalat irtoili ittekseen. Myytiin pois (halvalla) se vikaostos ja haettiin kierrätyskeskuksesta hyvät, vanhat ja kauniit sohvat.