H2O-höyrymopin käyttäjät? Tyhjennättekö
veden säiliöstä jokaisen käyttökerran jälkeen, kuten ohjeissa neuvotaan? Mitähän haittaa tulee, jos ei noin tee? Mulla vastikään hankittu moppi ja käyttö muuten jo sujuu, mutta tuon vesisäiliön tyhjentäminen aina tuo mielestäni turhaa vaivaa (laiska kun olen).
Kommentit (5)
ja onpahan paras siivousvehje, minkä olen ikinä hommannut :)!!!!! Kyllä tulee puhdasta ja desinfioitua!
Mutta asiaan: en itsekään puhdista joka kerta. Käytössä kolme 2-3krt viikossa, ja ehkä joka kolmannella kerralla tyhjennän veden.
Mun äiti väittää, että siihen tulee kalkkia ja voi tukkia sen vesisyötön. Tiedä sitten. Ei ainakaan vielä ongelmia :)
jostain syystä lattianpesu on ikävää. Käykö helpommin, kuin perinteisillä keinoilla? Saakohan tuota muualta kuin postimyynnistä, olisi kiva kokeilla, kuinka sopii käteen jne.
jostain syystä lattianpesu on ikävää. Käykö helpommin, kuin perinteisillä keinoilla? Saakohan tuota muualta kuin postimyynnistä, olisi kiva kokeilla, kuinka sopii käteen jne.
Eikä se sen kummallisempaa jälkeä tee. ÄLÄ OSTA!
On mun mielestä mukavampi kuin perinteinen sanko ja moppi. Mulla on neljä liinaa tuohon, joten voin vaihtaa usein. Mun mielestä irrottaa lian hankaamatta paremmin.
Hankala käyttää? Maku asia. Johto on tosiaan tiellä, muttei sen enempää kuin esim tavallisessa pölynimurissa. Aika raskas on käyttää, mutta kun oppii oikeat otteet, siivoaminen sujuu hyvin.
Eikös postimyynnissä ole mahdollisuus kokeilla tuotetta ja palauttaa, jos ei tykkää?
-ap
joten kyllä tyhjennän.