Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempainvapaalta hoitovapaalle. Pitäisikö pitää kesälomat välissä?

Vierailija
13.04.2011 |

Olen jäämässä siis hoitovapaalle ja tuli yhtäkkiä mieleen, että minulla on varmaan kesälomiakin pitämättä. Ja olihan näitä, 43 päivää pitämättä, sillä olin unohtanut pitää noita edellisenkin lapsen vanhempainvapaan jälkeen.

Mutta kannaattako minun nyt pitää nämä lomina ja loman jälkeen aloittaa hoitovapaa, vai pyydänkö rahana ja jään samantien hoitovapaalle? En varmaan saisi hoitorahaa siinä kuussa jossa saisin kesälomarahat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää kesäloman päällekkäin hoitovapaan kanssa, jos haluat.

Vierailija
2/5 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pitäisin vasta hoitovapaan jälkeen, niin saisi olla pidempään kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö isä isäkuukauden? Silloin on hyvä aika pitää se kesäloma ja jatkaa sitten hoitovapaata tai vaikka töitä, jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/5 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö isä isäkuukauden? Silloin on hyvä aika pitää se kesäloma ja jatkaa sitten hoitovapaata tai vaikka töitä, jos siltä tuntuu.

Vanhempainvapaani loppuu nyt toukokuussa ja aikomus on olla kotona vielä kaksi vuotta. Meinaatko, että olisin ensin hoitovapaalla, sitten kesälomalla isäkuukauden ajan ja sen jälkeen taas hoitovapaalla?

ap

Vierailija
5/5 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vielä 2 vuotta kotona niin ota rahana.Lomathan ei kaikilla aloilla säily jos on hoitovapaa välissä.Lomaltapaluurahan saat sitten kun palaat töihin.