Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa Electron on köyhien kortti!?!

Vierailija
13.04.2011 |

Mulle tuli ihan yllätyksenä se kuinka moni tosiaan ajattelee että electronilla maksaja on köyhä!

Toki electronin saa ihan kuka tahansa, köyhä tai rikas ja myös meidän 10v pojalla on sellainen (oltaisiin otettu automaatikortti, vaan ei sellaisia kuulemma enää saanut).

Myös mun kukkarosta löytyy electron. Olen ihan normaali töissä käyvä, hyvin toimeen tuleva perheen äiti. Mulla on myös luottokortti, mutta sitä en käytä joka päiväisissä menoissa vaan jos ostan jotain isompaa kuten vaikka uuden läppärin tai enemmän ulkovaatteita/kenkiä lapsille kerralla.

Syy electronin käyttöön on yksinkertaisesti se että sellaista mulle pankista monta vuotta sitten tarjottiin, kun vielä silloin olin sen verran nuori ettei electronista tullut mitään lisäkuluja vaan se oli ilmainen. Sen jälkeen uusi kortti on vaan aina tullut postissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän luottokorttia vain matkoilla ja nettiostoksissa. Electron on ihan hyvä maksuväline kaupassa.

Vierailija
22/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua yhtään ylimääräistä korttia lompakkooni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omituinen ajattelutapa, en ihan tajua mikä on takana siinä?? Itselläni on electron, visa, mastercard sekä sitten tämä tavallinen debit-pankkikortti visan yhteydessä. Electronin otin, kun en halunnut siihen korttiin visaa tms ja siihen aikaan ei tavallista pankkikorttia muuten saanut (ei ole pääpankkini kortti). Meidän perheen tulot ovat lähes 200 000e/v. En koe, että ollaan köyhiä.

Vierailija
24/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat ei tarvi luottokorttia.

Vierailija
25/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat ei tarvi luottokorttia.

köyhä ei näistä tietenkään mitään edes tiedä

Vierailija
26/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä electron että pankkikortti Visalla, ja kaikkein mieluiten maksan elctronilla. Se on siinä, maksu lähtee heti tililtä.

Emme ole köyhiä.

Vierailija
27/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Electron on köyhän kortti, koska köyhä ei saa mitään muuta kuin Electronin. Muut hankkivat sitten Debit-kortin tai mikä kaikista järkevintä -Debit/Creditin. Yhdistelmäkorttihan on kaikista fiksuin, koska sitten ei tarvita enää muita kortteja. t. pankkitoimihenkilö

Vierailija
28/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: rikas. Luotolle maksavalla, ei ole rahaa ja se on fakta.

Vierailija
29/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt ymmärsin mitä haluat tietää :)

Mulla on siis yksi vanha tili Nordeassa jonne menee esim veronpalautukset ja koitan muutenkin vähän säästää sinne esim matkustelua varten ja halusin siihen tiliin jonkun kortin, sinne on Electron.

Sitten mulla on varsinainen käyttötili OP:ssa ja siihen tiliin OP/Visa.

Lisäksi työnantajan hankkima Amex.

Vierailija
30/31 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt ymmärsin mitä haluat tietää :) Mulla on siis yksi vanha tili Nordeassa jonne menee esim veronpalautukset ja koitan muutenkin vähän säästää sinne esim matkustelua varten ja halusin siihen tiliin jonkun kortin, sinne on Electron. Sitten mulla on varsinainen käyttötili OP:ssa ja siihen tiliin OP/Visa. Lisäksi työnantajan hankkima Amex.

en usko että saat sieltä mitenkään parempaa korkoa. Miksi et ota säästötiliä myös op:n

Vierailija
31/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin se on visa debit online..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän