Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuume mies ei innoissaan?

13.04.2011 |

Muita samassa tilanteessa olevia , mä 25v mies 27 ei lapsia ennestään, ei ehkäisyä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että miehillä ei ole mitään vauvakuumetta. On tietysti myös poikkeuksia, mutta oma mieheni ja monet kaverieni miehet ovat tulleet isiksi ilman kuumeiluja. Itse sain esikoiseni 25-vuotiaana eikä mieheni ollut vielä valmis isäksi vaikka suostuikin yritykseen. Itselläni keho oli huutanut omaa lasta jo monta vuotta. Nyt meillä on 5-vuotias poika, 2-vuotias tyttö ja haaveilen kolmannesta. Mies ei tiedä tästä. En tiedä osaanko kertoa tarpeeksi selvästi mitä tarkoitan. Mies ei koko kehollaan halua lasta, kuten nainen, joten mies ei välttämättä koe vauvakuumetta. Mies tulee kyllä isäksi kun lapsi syntyy, nainen äidiksi hedelmöityshetkellä. Tämä on minun mielipiteeni. Tsemppiä sinulle, toivottavasti saat pian oman kääryleen syliin:)

2/2 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläkin voi olla vauvakuume, tai ainakin minun miehelläni on ollut :) Hän on aina ollut todella lapsirakas ja jaksaa touhuta lasten kanssa. Meillä on ennestään 2 ihanaa lasta tyttö ja poika. Nyt yhdessä tosiaan kuumeillaan ja yritetään kolmatta lasta.

ehkä jotkut miehet eivät vaan uskalla myöntää sitä, mutta kun pikku käärö ilmoittaa tulostansa varmasti mieli muuttuu, rohkeasti vaan puhu miehellesi, että olet jo valmis äidiksi.. Puhumalla asiat selviää, ainakin meidän perheessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla