Maksakaa itse pelkosektionne!
Naurettavaa, että joku ei " uskalla synnyttää" ja sitten pitää veronmaksajien kustantaa monen tonnin leikkaus.
Annetaan nekin rahat lapsettomien hoitoon! Mikä oikeus ihmisillä on vaatia " luonnottomia" hoitoja luonnollisiin asioihin...sen enempää kuin lapsettomuusongelmasta kärsivällä on oikes saada hoitoa tilaan, jonka joku sairaus useimmiten aiheuttaa.
Kun nyt joku kuitenkin inisee vastaan, niin itselläni ei ole lapsettomuusongelmaa ja olen synnyttänyt lapseni alakautta helvetinmoisten kärsimysten jälkeen. Uskokaa tai älkää, ihan sama!
Kommentit (32)
Kehtaat vielä valittaa kun hupisektiosi ei ollutkaan kivaa...
Vierailija:
et tiedä mistä puhut.
Mulla eka pelkosektio,sen jälkeen rupesin pelkää sektiota,olisin maksanu mitä vaan jos olisin saanu synnyttää,no neljä lasta nyt sit sektioitu,et äläpä puhu asiasta mistä et tiedä mitään.
aslääkärissä vaikka pelkään niin perhanasti.
Ja kun suurin osa ei edes halua käsitellä pelkoaan, puukon alle vaan sehän on OIKEUS.
Ja saatanan tyhmät akat vielä lukee jostain netistä jotain kauhusynnytyskertomuksia eikä osaa ollenkaan suhteuttaa niitä esim. siihen, kuinka paljon synnytyksiä tapahtuu ja kuinka niistä vain murto-osa on niitä kamalia.
Eikä Sektio mitään hupia ole.
Edelleen sitä mieltä että jos ette ole kokeneet synnytys pelkoa,älkää puhuko siitä,ette tiedä mitä se on.
Sektioon 10 kertaa suurempi riski kuolla kun synnytykseen.
mut sit kun se sattuu omalle kohdalle...ennen sitä ne tuntuu niin vähäisiltä, harvinaisilta, pikkuasioilta... mietipppääääää omalleeeeee kohdalleees
Tämä siis sinulle, joka väitit, että lapsettomuus ei ole itse aiheutettua, vaan voi tulla esim. klamydian seurauksena..
Toisekseen, mulle on aivan sama kuka synnyttää tuskalla ja kuka ei. Itse pohdiskelin pitkään sektion mahdollisuutta. Päätin kuitenkin koettaa alakautta, ja kaikki menikin varsin hyvin. Synnytys oli helpompi kokemus kun kuvittelin. SILTI olen sitä mieltä, että jokaisella tulisi olla oikeus valita oma synnytystapansa; maksullisena tai ei. Naurettavaa tuo että alakautta synnyttäneet olisivat jotenkin parempia tms.
vaatia pelkosektiota. Ajattelin,että siitä on selvittävä, että kaikki äidit ovat aiemminkin selvinneet (joo, tiedän osan kuolleen). Mielestäni minulla ei myöskään ollut oikeutta haaskata yhteiskunnan varoja omien pelkojeni takia. Pääyin kuitenkin kiireelliseen sektioon,joten en saa koskaan tietää, miten synnytyksessä olisi käynyt.
Ensinnäkään tuo ei ollut hupi sektio,tiedätkö..sattuma puuttui peliin,jos olisin synnyttänyt,poikani ei olisi selvinnyt hengissä,eli oliko se kuuluisa äidinvaisto.
Sitten viimeisin sektio tehtiinkin Meilahdessa,olin kuolla leikkauspöydälle ja raskauteen ja ihan aikaisempin sektioiden syytä tämä,et sikäli kannattaa miettiä jos sektion haluaa,että myöhemmissä raskauksissa voi kostautua.
Kehtaat vielä valittaa kun hupisektiosi ei ollutkaan kivaa...
Vierailija:
et tiedä mistä puhut.
Mulla eka pelkosektio,sen jälkeen rupesin pelkää sektiota,olisin maksanu mitä vaan jos olisin saanu synnyttää,no neljä lasta nyt sit sektioitu,et äläpä puhu asiasta mistä et tiedä mitään.
Kun ne sektiot tosiaankin vievät rahaa ja resursseja muilta, tärkeämmiltä leikkauksilta, niin musta tosiaankin olisi väärin, että toiset saisivat yhteiskunnan kustannuksella sektioita vain koska eivät halua venyttää tavaraansa tai muuten ei huvita synnyttää. Omalla kustannuksella toki.
Vierailija:
Kun ne sektiot tosiaankin vievät rahaa ja resursseja muilta, tärkeämmiltä leikkauksilta, niin musta tosiaankin olisi väärin, että toiset saisivat yhteiskunnan kustannuksella sektioita vain koska eivät halua venyttää tavaraansa tai muuten ei huvita synnyttää. Omalla kustannuksella toki.
Miksi ei? Siinäpä vasta kysymys, johon ei järkevää vastausta löydy. Jos miehet synnyttäisivät, kaikille haluavat saisivat sektion.
Itsellä takana tuskainen kokemus, ja ehkä haluaisin seuraavan sektiolla, mutta sen verran " hölmöä" että en laittaisi maata maksamaan..