Mies ei saa unta ja herättää minut aamuyöstä -
koska haluaa purkaa paineita. Annan. Sen jälkeen mies saa nukuttua, kuorsaa kovaan ääneen.
Minä sen sijaan en enää saa nukuttua.
Reilua?
Kommentit (11)
Annappa miehellesi hyvä mahdollisuus illalla, niin sen ei tarvitse yöllä runkkailla ja ruveta vonkaamaan pillua. Eli oleppa illalla aloitteellisempi käymällä kulliin käsiksi, tai pyydä vaikka suuseksiä ilman sen kummempia esileikkejä.
Annappa miehellesi hyvä mahdollisuus illalla, niin sen ei tarvitse yöllä runkkailla ja ruveta vonkaamaan pillua. Eli oleppa illalla aloitteellisempi käymällä kulliin käsiksi, tai pyydä vaikka suuseksiä ilman sen kummempia esileikkejä.
ollut aloitteellinenkin.
Se on vaan huonouninen ja haluaa sen takia pillua yöllä, jos ei saa nukuttua. Mutta sitten en minä enää saa nukuttua.
Minä en ole muuten mikään seksipalvelija, joka on olemassa vain miehen tarpeita varten.
ap
Jos minä herättäisin miehen just, kun se on päässyt uneen ja valvottaisin lopun yötä, siitä ois hellät tunteet kaukana. Olen sanonut, että naimiset naidaan illalla ennen nukahtamista ja sen jälkeen nukutaan. Aamupanoja harkitsen, jos olen levännyt ja lapset ei hypi jo päälle. Uni on väsyneelle äidille paljon arvokkaampi kuin pano.
Mitähän mies tykkäisi, kun räpsäyttäisin aamuneljältä valot päälle ja alkaisin lukea, kun en saa nukuttua...
ap
Meillä käy niin, että jos mies herää esim. tosi aikaisin aamulla, ennen lapsia siis. Niin alkaa tökkimään ja kysyy "nukutsä?". Ei kun ihan vaan hereillä makoilen silmät kiinni aamuyöllä sängyssä... Noh siinä sitten ollaan hereillä molemmat ja hän haluaa höpötellä! Oliskin edes sitten sitä seksiä! Saman tekee, jos tulee yöllä kotiin esim. baarista (tätä tapahtuu onneksi tosi tosi harvoin). Sitten jos esitän nukkuvaa tai sanon haluavani nukkua, niin mitä tekee mies? Suuttuu. "Ai jaa, sä et enää rakasta mua!". Ihan käsittämätöntä! Noh, onneksi tämä yleensä lähinnä naurattaa. Varsinkin näin jälkeenpäin.
Meillä käy niin, että jos mies herää esim. tosi aikaisin aamulla, ennen lapsia siis. Niin alkaa tökkimään ja kysyy "nukutsä?". Ei kun ihan vaan hereillä makoilen silmät kiinni aamuyöllä sängyssä... Noh siinä sitten ollaan hereillä molemmat ja hän haluaa höpötellä! Oliskin edes sitten sitä seksiä! Saman tekee, jos tulee yöllä kotiin esim. baarista (tätä tapahtuu onneksi tosi tosi harvoin). Sitten jos esitän nukkuvaa tai sanon haluavani nukkua, niin mitä tekee mies? Suuttuu. "Ai jaa, sä et enää rakasta mua!". Ihan käsittämätöntä! Noh, onneksi tämä yleensä lähinnä naurattaa. Varsinkin näin jälkeenpäin.
että mies ihan oikeasti kuvittelee, että olen valmis aina, kun hän sattuu sille päälle, vaikka keskellä yöunien.
Ja että jos siitä kieltäytyy, se on jotenkin kylmää ja hyljeksintää... vaikka oikeasti se hänenkin halukkuutensa johtuu lähinnä siitä, ettei saa unta!
Toistaiseksi en ole suoraan iljennyt sanoa siitä hänelle, koska tiedän, että hän loukkaantuu verisesti. Ja meillä on ollut viime aikoina riitoja riittämiin muutenkin.
ap
Miehet ei (niinkuin kolmoskommentoija tässä ketjussa hyvin todeksi todisti) ymmärrä, että kun heitä panettaa, naista ehkä nukuttaa.
Ok, mikäs siinä, jos kumpikaan ei kärsi uniongelmista ja aamulla saa jatkaa unia niin pitkään kuin haluaa.
Mutta järkeä saisi käyttää ja muistaa, että se nainen on itsenäinen olento, jolla on omat, miehestä riippumattomat tarpeet ja halut.
Ei ole siis miehen panopatja.
seksin jälkeen. Tosi törkeetä. Ihan kuin sun nukkuminen olisi jotenkin vähemmän arvokasta kuin miehen.
Sano sille, että haluat nukkua ja siis sanot jo illalla, ettei untasi häiritä.
Joko miehesi on huonotapainen tai sitten masentunut, kun heräilee aamuyöstä. Olipa kummin tahansa, niin siirtyisin sohvalle nukkumaan, ellei puhumalla korjaa huonoa tapaansa. Jos on masentunut, hakekoon apua siihen. Toisaalta, masentunut ei halua kyllä seksiäkään ainakaan pahemmassa vaiheessa.
Pidä puolesi. Jatkuva herättäminen syö kyllä päivittäistä jaksamista. Itsekäs mies.
Tosi on, että mies on kärsinyt masennusoireista, tosin tää huonounisuus on sillä pidempiaikainen ongelma (ei kaikki huonouniset ole masentuneita...).
Joo, pitäisi kieltäytyä. Mutta siitä seuraa päiväkausien mökötys, joten en ole saanut sitäkään sanotuksi.
Haluaisin haluta seksiä, kun alan siihen, velvollisuusseksi vie pidemmän päälle halut!
ap
Tosi on, että mies on kärsinyt masennusoireista, tosin tää huonounisuus on sillä pidempiaikainen ongelma (ei kaikki huonouniset ole masentuneita...). Joo, pitäisi kieltäytyä. Mutta siitä seuraa päiväkausien mökötys, joten en ole saanut sitäkään sanotuksi. Haluaisin haluta seksiä, kun alan siihen, velvollisuusseksi vie pidemmän päälle halut! ap
On hyvä, että tietyissä rajoissa olet puolisosi tukena ja toi voi oikeasti auttaa miestä.
Mutta kohtuus ja järki mukana kaikessa. Jos tuosta tulee pysyvä olotila ja itse kärsit, niin joku kerta suu auki jo illalla reilusti ennen nukkumaan menoja.
sp44
Jos minä herättäisin miehen just, kun se on päässyt uneen ja valvottaisin lopun yötä, siitä ois hellät tunteet kaukana.
Olen sanonut, että naimiset naidaan illalla ennen nukahtamista ja sen jälkeen nukutaan. Aamupanoja harkitsen, jos olen levännyt ja lapset ei hypi jo päälle.
Uni on väsyneelle äidille paljon arvokkaampi kuin pano.