Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi-neito huntu päässä?

Vierailija
12.04.2011 |

Suomen tulevaisuus on selvä. Suomi ja suomalainen kulttuuri jää vahvemman ja aggressiivisemman uskonnon ja kulttuurin jalkoihin.

Millaisen maailman lapsenne näkevät? Heräävätkö he rukouskutsuun? Jäävätkö tytöt kotiin tekemään ruokaa? Naisen asema sellaiseksi kuin se kuuluu?

Millainen on sinun Suomi 2030? 2040? Tällöin valtaosa on islaminuskoisia. Miltä tämä tuntuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaiasten ottaaminen ei ole ratkaisu mihinkään. On aina tulossa uusi pakolainen. Ratkaistaan ongelmat lähtömaassa. Osallistuisitko sinä pentutehtailuun? Kun ostat hymyilevän pennun eläinkaupasta, koska sillä on kurjaa, teet tien seuraaville pennuille.

Vierailija
2/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisistahan on ihan junttia liputtaa. Leijonakoru on junttia. Ei olla yhtaan isanmaallisia, sekin on ihan junttia. Siina on sitten markkinarako joillekin muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla suurena huolena monilla on alapään karvat, joista on päästävä eroon. Halpa ratkaisu loytyy sellaisista muslimimaista, joissa se on ollut tapana pitempään.

Menevätkö tytöt sitten v. 2030 "kosmeettisiin pimpulaleikkauksiin" Somaliaan, kun huomataan että karvaton alapää onkin ruma?

Sekö on tärkeintä, että ei ole "juntti"?

Vierailija
4/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia teille aivan sama? Päättäköön joku muu? Tapahtuu mitä tapahtuu?

Vierailija
5/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani Suomen kansa voi hävitä. Kaikki on menetetty. Suomi ja suomalaisuus on kuollut. Onneksi isovanhempani ovat kuolleet. En olisi kestänyt heidän näkevän tätä päivää. Päivää jolloin menetin uskoni Suomen tulevaan. Kyynelsilmin isovanhempani musertuisivat maahan ja toteaisivat kaiken olleen turhaa. Minä tein jo niin. Enää ei ole mitään ryhmää mihin kuulua. Mistä sinä tulet ja mihin kuulut? En kuulu enää mihinkää. Olen vain minä. Ainoa tärkeä asia maailmassa. Muulla ei ole enää väliä.

Vierailija
6/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia teille aivan sama? Päättäköön joku muu? Tapahtuu mitä tapahtuu?

suutaan auki.

Vahanko ihmettelin juttua suvivirresta, etta mukamas muutama pakolainen olisi pahastunut ja vaatinut sen poistamista ohjelmasta. Kiltisti sita sitten ei laulettu.

Oletteko ihan oikeasti noin saamattomia kynnysmattoja? Sietaakin joku muu kulttuuri tulla tilalle.

Vierailija
7/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi uskoa tätä

Vierailija
8/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen puolesta kuolleet nuorukaiset kääntyisivät haudoissaan, jos tietäisivät, että taistelivat turhaan.

Mikä täällä enää on suomalaisuutta. Halveksitaan kaikkea kotimaista ruokaa myöten. Luonto ei ole mitään, turhamaisuus nousee pintaan yhä enemmän.

Koulujen juhlat on muutettu muutaman voimakkaan mamun myötä, joulujuhla on muuttunut kuusijuhlaksi, jottei loukata sitä pientä mamujoukkoa.

Suomaliset eivät kuitenkaan voi henkisesti yhtään paremmin, kun menetetään usko isänmaahan.

Koti, uskonto ja isänmaa ovat jääneet kauas unholaan, valitettavasti.

Vierailija
9/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maenpaalta katselin jarvimaisemaa, sinisella taivaalla pilvilampaita. Olisi ollut ihana nahda Suomen lippu jonkun niemen nenassa.

Vierailija
10/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus ja demarit myöntävät vielä että virhe tuli tehtyä kun rättipäät tänne rahdattiin!!suomalaiset on hyväuskosia hölmöjä!!juu kaikki tänne vaan!

Vierailija
11/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista av mammaa asia ei kiinnosta. Enemmän kiinnostaa mitä toisten miehet saavat palkaksi ja mitä ammatteja edustavat. Turhamaisuus. Typeryys.

Vierailija
12/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset liputtavat aina kun voivat.

Vierailija
13/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen siitä, että Islamin usko yleistyy. Olen itsekin muslimi. Minusta olisi ihana herätä rukouskutsuun, mutta olen niin syväuninen etten kuulisi sitä. En silti usko että Suomessa kuulisi rukouskutsua...

Riittää, että kansasta tulee suvaitsevampi ja että kaupoista löytyy enemmän halal-elintarvikkeita!

Vierailija
14/17 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teitä rauhan uskoa kannattavaa porukkaa on 2040 tienoilla yli puolet, toivotaan että olette meille rääsyille suvaitsevaisia. Heikot sortuu elon tiellä. Nauttikaa vielä palkkojen vertailumahdollisuudesta. Ehkä joskus pääsette sinne minne kuulutte eli lieden ääreen. Ei asiaa koneelle.

Vierailija
15/17 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. muslimi

Vierailija
16/17 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tampabay.com/blogs/alleyes/2009/11/terrorism-thats-personal…

Naisena silloin kaivataan aikoja kotoisan suomipojan muijana. Islamin pitäessä kovin ottein huolta "kunniastamme".

Vierailija
17/17 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani Suomen kansa voi hävitä. Kaikki on menetetty. Suomi ja suomalaisuus on kuollut. Onneksi isovanhempani ovat kuolleet. En olisi kestänyt heidän näkevän tätä päivää. Päivää jolloin menetin uskoni Suomen tulevaan. Kyynelsilmin isovanhempani musertuisivat maahan ja toteaisivat kaiken olleen turhaa. Minä tein jo niin. Enää ei ole mitään ryhmää mihin kuulua. Mistä sinä tulet ja mihin kuulut? En kuulu enää mihinkää. Olen vain minä. Ainoa tärkeä asia maailmassa. Muulla ei ole enää väliä.