Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te tietokonenörttien puolisot oikein pärjäätte

Vierailija
12.04.2011 |

jatkuvasti vaihtuvien koneiden, ohjelmistojen ja hilavitkuttimien kanssa? Jaksatteko olla aina tosi kiinnostuneita uusista sovelluksista ja innoissanne kun kaikki on muuttunut ja taas saa opetella uutta? Mä en! Pää meinaa räjähtää joka kerran, kun olen oppinut käyttämään konetta ja TAAS siihen on vaihdettu jotain ja mikään ei toimi. Viimeinen asia, joka minua kiinnostaa tässä elämässä, on etsiä jostain asetuksista jotain väärässä kohdassa olevaa ruksia...

Onneksi kohta voin ostaa ihan oman koneen, joka saa olla tasan niin vanhanaikainen ja hidas kuin minäkin. ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ohjelmia ei tarvitse vaihtaa jatkuvalla syötöllä, joten se ei ole ongelma :) . Jaksan kyllä olla kiinnostunut uusista sovellutuksista ja käyttökelpoisimmat hankin myös omalle koneelleni. Eniten ärsyttää se aika minkä nuo koneet vie, mieheni on käytännössä jatkuvasti koneella koska viettää kaiken vapaa-, työ- ja opiskeluaikansa koneella. Toisaalta kukapa meistä ei haluaisi tienata sillä missä on paras ja mistä pitää eniten :)

Vierailija
2/3 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehellä ole mitään tarvetta vaihtaa konetta jatkuvasti tai ohjelmistoja. Enkä ole aina kiinnostunut jos nyt mies on sattunut jotain päivittämään. Ai niin, olen itsekin nörtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tosin ei muutenkaan ole tuollaista päivittäjätyyppiä, enemmänkin ärsyttää se, ettei häneltä oikein liikenee aikaa muuhun kun tuohon koneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä