Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dolls Dancers Diary

Vierailija
05.04.2011 |

Nimi: Johanna Tukiainen

04.04.11 7:09 am

SEISKAN NETTISIVUILLA WWW.SEISKA.FI SEURATAAN PÄIVITTÄIN LIVENÄ HÄÄMATKAANI!

Olen tällä hetkellä saapunut salaiseen kohteeseen häämatkalleni, jonka vietän ilman Artoa. Herra Länsman saa katsoa itseään peiliin ja miettiä ihan itse, miksi asia on näin. Sanoisin että kaikkein vakavin asia koskien häntä on pelottava väkivaltaisuus, toinen on patologinen valehteliminen sekä siipeily ja kierous, vaikka mies ei siltä ehkä joidenkin mielestä vaikutakaan.

Kerron asioista tarkemmin Seiskalle, en missään kostomielessä tai vihan takia, vaan eräiden asioiden takia jotka tunnen velvollisuudekseni kertoa ettei kyseinen mies vahingoita enää ketään toista naista.

Jyväskylän Birran keikka oli aivan loppuunmyyty, paikalla oli useampi paikallislehti meitä (myös siskoani Juliaa) haastattelemassa, käsittääkseni Julia esiintyy tämän viikon ke Maria! TV Showssa. Lauantain haastattelumme backstagelta tulee nettiin, tai eiköhän se ole jo siellä. Seuraava myyty keikka on 12.4.2011 Tahko. Sen jälkeen tulevat Turun keikat, mutta jos yksikään paikka mainostaa minua herjaavassa tai pilkkaavassa mielessä, niin keikkamyyjäni peruuttaa keikan.

Jos minulla ei olisi nyt huhtikuulle myyty keikkoja, niin jäisin ulkomaille ainakin koko huhtikuuksi. Mutta haluan vetää nyt myydyt keikat niin hyvin kuin pystyn, mukanani siskoni Julia, eli meillä on taas sama vanha brändi Dolls Sisters. Pyrin kirjoittamaan Seiskan blogiani päivittäin www.seiska.fi ja sieltä tosiaan voi seurata livenä koko häämatkaani jota kuvataan päivittäin!

Johanna Tukiainen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla