Ravintolassa sisko ja veli tanssi kuin rakastavaiset!
Olimme kaveriporukan kanssa ravintolassa ja joku vinkkas katsomaan tanssilattialle jossa sisarukset tanssivat. Sisko piti pikkuveljeään suurin piirtein strippaustankona ja välillä halailivat ja suukottelivat. Kaikki katsoivat kauhistellen ja tuntui ihan kauhealta, etenkin kun olivat puolituttuja. Sisko on jotain nelikymppinen, veli (kuulemma velipuoli) reilusti nuorempi. Mietin miksei kukaan mennyt väliin jos eivät itse kaatokänniltään tajunneet miltä se näyttää ja nolasivat itsensä koko kylän nähden ja heistä on nyt varmasti puhuttu koko alku viikko ja saivat leiman otsaansa. Olisiko minun pitänyt mennä väliin?
Kommentit (22)
Miten niin sama kuin homojen ja lesbojen jutut? Kyllä homot ja lesbot kuule loukkaantuis jos niitä aletaan vertaamaan sukurutsareihin! Eihän se ole ollenkaan sama asia. Ihme porukkaa täällä av:lla, vaikka epäilenkin että joku vaan nyt provoilee.
että tunnen tän sisarusparin! On meinaa mulla kavereina sellanen sisko ja sen veli, että huh huh. Toinen kommentoi toisen fb statusta tyyliin "hyvä perse" toinen vastaa siihen "panisin". Kuvissa löytyy pussailu kuvia yms. Ihan sairasta.
Mut ei oo sama pari ku näillä veli on vanhempi ja molemmat vanhemmat on samat.