Katson ekaa kertaa nyt Satuhäitä ja mietin..
että onko ne kaikki morsiammet tollasia.
Kammottava kaakattaja nurisee jostain namuista. Olis sitte ite huolehtinu niistä niin ei olis käyny tollasta kämmiä.
Ja miksi sen naama näyttää ihan paskaselta???
Kommentit (42)
huomaa, että morsian itse +kaverit ovat tainneet kirjoittaa tähän ketjuun pientä ylistystä :D
ja katsoin lähes alusta loppuun. Täytyy sanoa, että oli aivan ihana pari, ja eihän tuollaisia miehiä voi olla montaa suomenmaassa.
Ja miten ihana häävalssi heillä oli, kun hehkuttivat toisilleen päivän ihanuutta. Yleensä tuossa ohjelmassa hääparit sihahtelevat toisilleen v...ua ja s......a umpikännissä, tai jotkut suutelevat niin ällösti että pahaa tekee vieraittenkin puolesta.
Mutta tämä pari hoiti homman tyylikkäästi, vaikka nuoria olivatkin. Toivon kaikkea hyvää, jos luette tätä ketjua!
..Mutta vaikka oli tosi kaunis ja symppis pari, vauvanhoito näytti olevan selkeästi kakkossijalla. Vauva huutaa hysteerisenä, kun äiti taittelee kortteja? Vauva hoitoon mummille 2 kk vanhana? Ei ois meillä onnistunu. Imetin joskus alle tunnin välein lastani. Ja kaikenkukkuraksi lastenhoitaja koko hääpäiväksi, että saavat bilettää rauhassa! Itse en ois ees voinu olla erossa vauvastani paria tuntia pidempään..
menit lankaan. Oli haluttu antaa vaikutelma, että lapsi rääkyy eteisessä, kun äiti tyynesti taittelee kortteja. Sun mielestä lapsi oli vissiin koko ajan hoidossa synnäriltä asti, koska sitä ei näytetty.
Ihana pari! Yleensäkin hääpäivänä jaetaan hääparin ja avustajien kesken tehtäviä. Sulhasen tehtävä oli ehkä huolehtia karkeista ja kävi kämmi, kun olivat häät ehkä yleensäkin enemmän mielessä kuin karkit. Ja vaikka morsian mainitsi karkeista, voi olla että oli jännitystä aivan muista asioista, kuten itse hääpäivästä. Aika vähäistä oli valittaminen, ei mitään syyllistystä sulhasta kohtaan ja asia jätettiin siihen. Oli todella onnellisen oloinen pari. Jos noin paljon koko jakso ärsytti, olisit vaihtanut kanavaa.
morsianta kauniina. Ällöttävän ruskea naama, niinkuin kaakaovoita vedelty pitkin nassua.
Tätä paria olisi vaikka kuinka katsellut. Fiksuja olivat ja morsian sekä sulhanen molemmat todella hyvännäköisiä!! :) En ole Satuhäissä nähnyt yhtä kaunista jaksoa ikinä!
..Mutta vaikka oli tosi kaunis ja symppis pari, vauvanhoito näytti olevan selkeästi kakkossijalla. Vauva huutaa hysteerisenä, kun äiti taittelee kortteja? Vauva hoitoon mummille 2 kk vanhana? Ei ois meillä onnistunu. Imetin joskus alle tunnin välein lastani. Ja kaikenkukkuraksi lastenhoitaja koko hääpäiväksi, että saavat bilettää rauhassa! Itse en ois ees voinu olla erossa vauvastani paria tuntia pidempään..
Jos äiti ei ole 24/7 kiinni lapsessaan, ei se tarkoita rakkauden puutetta, paremminkin terve suhde lapseen! Minäkään en imettänyt kuin kuukauden, joten ihan hyvin vaikkapa mummi pystyi hoitamaan vauvaa parin kk ikäisenä. Olisiko heidän pitänyt ottaa vauva mukaan sylissä kun sanoivat tahdon? Relaa vähän, "äiti täydellinen"!
Morsian sormet kuumana kirjoittanut ketjuun ja kehunut häitään ja itseään ja miestään. Naurettavaa. Et sä nyt kaunis ollut, ihan nätti joo, ihonväri hirveä. Sun miehes oli kyllä komea, kantsii pitää kiinni.
Uskon että morsiamella parempaa tekemistä kun kirjoittaa tänne. Jokaisella meillä on mielipiteitä ulkonäöstä. Onhan se nähty jo Martina-esko ohjelmastakin. Joidenkin mielestä Martina syötävä ja toisista ei niin kaunis. Mielestäni tämä morsian oli kaunein kautta aikojen :) Arvostetaan kaikki toistemme mielipiteitä.
Uskon että morsiamella parempaa tekemistä kun kirjoittaa tänne. Jokaisella meillä on mielipiteitä ulkonäöstä. Onhan se nähty jo Martina-esko ohjelmastakin. Joidenkin mielestä Martina syötävä ja toisista ei niin kaunis. Mielestäni tämä morsian oli kaunein kautta aikojen :) Arvostetaan kaikki toistemme mielipiteitä.
Miten te jaksatte taistella siitä onko jonkun iho liian ruskea vai ei, get a life! Musta tää morsian oli aivan ihanan pirteä ja nätti! Rakastuin tähän pariin! Kiva nähdä onnellinen pikkuperhe. Ollaan onnellisia heidän puolestaan!
Miten te jaksatte taistella siitä onko jonkun iho liian ruskea vai ei, get a life! Musta tää morsian oli aivan ihanan pirteä ja nätti! Rakastuin tähän pariin! Kiva nähdä onnellinen pikkuperhe. Ollaan onnellisia heidän puolestaan!
Aina eivät kaikki ole samaa mieltä asioista. Se on sitä elämää.
Morsian sormet kuumana kirjoittanut ketjuun ja kehunut häitään ja itseään ja miestään. Naurettavaa. Et sä nyt kaunis ollut, ihan nätti joo, ihonväri hirveä. Sun miehes oli kyllä komea, kantsii pitää kiinni.
Ihan nyt yllätyin että ketju roikkuu vieläkin täällä.
Ja siis tosiaan katsoin eilen ekaa kertaa joten ei ollut mitään mihin verrata. Ja joku sanoi että ihan ku olis ollu kaakaovoita naamassa naisella.Täysin samaa mieltä. Ja huom ap ei missään vaiheessa haukkunut morsianta rumaksi, ihmettelee vaan että mitä sillä on naamassa kun näyttää likaiselta
ap
Kaunis pari joo, molemmat mutta itse arvostan sitä, että vaikuttivat fiksuilta, ei kiroilua ja olivat positiivisia. Mielestäni tämä ulkonäköä tärkeämpää.
Katsoin eilen ensimmäistä kertaa ja tykästyin kovasti. Kaunista ja ennen kaikkea iloista hääparia on kiva katsella. Onnea heille elämään!
Nuorena äitinä ihastuin tähän morsiameen. Oli niin rento, nauravainen ja miellytti minua. Nautin itse kun näen itsestään huolta pitäviä äitejä.