Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson ekaa kertaa nyt Satuhäitä ja mietin..

Vierailija
12.04.2011 |

että onko ne kaikki morsiammet tollasia.

Kammottava kaakattaja nurisee jostain namuista. Olis sitte ite huolehtinu niistä niin ei olis käyny tollasta kämmiä.

Ja miksi sen naama näyttää ihan paskaselta???

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan tuon parin elämä tuollaista "siloitettua". Aika nuoria ja kokemattomia vielä ovat.. Elämä opettaa.

karkit voi olla elämän tärkein asia.

Vierailija
2/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miks sen naama näyttää ihan siltä ku olis täynnä jotain töhnää??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos oli sovittu, että mies huolehtii karkit sillä aikaa, kun nainen huolehtii jotain muuta, miksi naisen olisi itse pitänyt niistä huolehtia? vai onko teillä niin, että vaimo tekee kaiken, vaikka olisi miehen kanssa sovittu mitä?

kaunis nuori nainen on.

Vierailija
5/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan onnessani että tämä jakso tulee uusintana! Kaunein ja ihanin pari kautta aikojen!

Vierailija
6/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tuota ekaa kommenttia. Kalpeat mammat eivät ole kuulleet, että kesällä joku voi ruskettua tai että on trendi käyttää itseruskettavia. Itse näytän mieluummin ruskealta kuin lakanalta.

Kauniit häät, ehkä itsekin saan joskus yhtä ihanat!

Vierailija
7/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää suloisempaa paria olla. Kerrassaan niin onnellisen oloinen ja fiksuja nuoria ihmisiä. Ei kiroilua. Tällaista minä haluan tv:stä nähdä!

Vierailija
8/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä ikinä tuo nainen olikaan itselleen tehnyt. Naama näytti paskaselta ja siitä ei pääse yli eikä ympäri.

ap

Vierailija
9/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan myyty tähän satuhäät-pariin! Katsoin jo toistamiseen ja ah miten mukava hääpari. Kaunista katseltavaa niin morsian kuin myös sulhanen!

Vierailija
10/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunis rusketus ja itsellä samanlainen joka kesä. Mutta mielipiteitä on moneksi! Kaunis pari ja tulevan kesän häitä suunnitellessa haluan itselleni juuri tällaiset häät.

Vierailija
11/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan myyty tähän satuhäät-pariin! Katsoin jo toistamiseen ja ah miten mukava hääpari. Kaunista katseltavaa niin morsian kuin myös sulhanen!

ennen häitä ja hääpäiväksi. Mä en olisi häitä suunnitellutkaan samaan syssyyn.

Vierailija
12/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rakkautta riittää koko loppu elämäksi. Sydämeni suli tälle nuorelle perheelle!

Vierailija
13/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä morsian oli kyllä rauhallisin ja kaunein kautta aikojen. eikä mikään kaakattaja.

Vierailija
14/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin toista kertaa ja jälleen sain energiaa tästä ihanasta parista! Heidän elämänilonsa oli miellyttävää katseltavaa ja sai hymyilemään :) Kaunis morsian ja komea sulhanen!

Vierailija
15/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan takuulla kauden paras pari! Nuoria ja valoisia ihmisiä! Kaunista katseltavaa!

Vierailija
16/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ikioma persoonasi, eikä sinun tarvitse tehdä mitään samaa kuin tuo hääpari? tai, ettei heidän tarvitse tehdä mitään samoin kuin sinä?

Vierailija
17/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ikioma persoonasi, eikä sinun tarvitse tehdä mitään samaa kuin tuo hääpari? tai, ettei heidän tarvitse tehdä mitään samoin kuin sinä?

Oman mielipiteeni vaan kerroinkin, kuten muutkin tässä ketjussa.

Vierailija
18/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onps mahtava nähdä hyvännäköisiä äitejä, jotka huolehtivat ulkonäöstä!

Vierailija
19/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen pari ja mun mielestä se hääkarkkiepisodikin oli ihan hauska! Morsian ei mitenkään mennyt pahemmin pois tolaltaan. Aivan hellyttävän suloisia molemmat!

Oikein hyvää jatkoa heille ja pikku prinsessalle!

Vierailija
20/42 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suloisia ja rakastuneita!

Kaikkea hyvää heille!