Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono olo imetysaikana?

Vierailija
12.04.2011 |

Hei

onko jollain teistä kokemusta siitä, että imetysaikana on jatkuvasti huono olo.

Mulla vauva 6 kk ja oksettaa päivittäin. Ei mitenkään imetyksen yhteydessä erityisesti, vaan ihan milloin vaan keskellä päivää voi tulla oksettava olo.

Jos oon jossain menossa, suljetussa tilassa (esim. elokuvissa tai kaupassa), rupeaa ahdistamaankin, jos siis tulee oksettava olo. Mietin, miten pääsisin tilasta pois. Ja saattaa tulla siis kesken elokuvan, ei mitenkään alussa. Huono olo saattaa helpottaa kun juo/syö tai sitten ei. Joskus huippaakin samalla.

Syön ja juon todella paljon, joten en usko, että ihan pelkkää nestehukkaa/energiavajetta on.

Ärsyttää kun vaikuttaa jo normielämään.

Olen menossa lääkärille. Mutta kuulisin mielellään kokemuksia, jos jollain on ollut vastaavaa ja onko esim. imetyksen lopettaminen helpottanut huonoa oloa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan ite.

Vierailija
2/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huono olo hyvin samantyyppistä kuin alkuraskauden pahoinvointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti n. 4 kk.

Vaavi nyt 7 kk.

Vierailija
4/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että kova väsymys aiheuttaa mulla huonoa oloa.

Mutta mulle myös puhkesi kilpirauhasen vajaatoiminta toisen raskauden jälkeen ja se teki huonon olon. Tein jopa pari testiä ennen ku aloi muut oireet.

Vierailija
5/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä johtui. Kaksi kertaa tein jopa raskaustestinkin kun niin muistutti olotila raskauspahoinvointia. Jossain vaiheessa se kuitenkin aina loppui. Ihan mystinen juttu, liittyisiköhän jotenki hormoneihin?! Enkä ole kaveripiirissäni ainut kenellä ollut tämmöistä.

Toivottavasti sullakin menisi pian ohi! :)

Vierailija
6/7 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta vaivasta kärsin myös minä. Tyttö on 8kk ja 7kk täysimetin. Olo on kuin alkuraskaudessa. Kestokrapula....

Helpottaa hetkeksi kun saa suolaista.

Vierailija
7/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin lievää huonoa oloa, vauva nyt 2 kk ikäinen. Kilpirauhastesteissä ei poikkeavuuksia.

Onko lisää kokemuksia?