Loukkaannuinko turhasta?
Oli lapsen kastejuhlat tässä ja kutsuvieraitakin oli niin läheltä kuin kaukaakin.
Tarjoiluita oli ties ja vaikka mitä..
Kauempaa tulleet vieraat saapuivat illalla klo 22, olivat yön kunnes aamusta oli kirkkokaste, kotiin kahveille sun muille...
Vieraat kaukaa majoittuivat toisen lapseni huoneeseen ovi kiinni ja toinen puolisoista kantoi kahvit sun muut tarjottavat huoneeseen toiselle puolisolle...
Yhtäkkiä sitten kumpainenkin tuli keittiöön istumaan noin kymmeneksi minuutiksi ja totesivat että heidän on aika lähteä ajelemaan kotia kohti kun yhdellä heidän lapsestaan on niin kova ikävä. Tämä lapsi oli siis isovanhemmillaan hoidossa ja on useastikin, ettei aivan totaalisen vieraita isovanhempia ole...
Kommentit (13)
kun muut vieraat juhlivat? Ymmärsinkö oikein?
kun muut vieraat juhlivat? Ymmärsinkö oikein?
Käytiin pyytämässä että tulkaa muiden kanssa juhlimaan ja vastauksena oli "että joo kohta tullaan", mutta ei tulleet...
Toinen puolisoista vain kävi hakemassa kahvit, kakut + suolaiset eväät molemmille huoneeseen.
Muut vieraat siis olivat isäntäperheen, juhlakalun ja yleensäkin muiden kanssa
siis olivat jossain makuuhuoneessa keskenään ristiäiskahvien ajan ja toinen vain haki syötävät sinne ja vetivät oven kiinni???!?!
Oisin mennyt sinne juttelemaan ja avannut oven ja sanonut, että täällä on muitakin vieraita...
Siitä, että vieraat lähtivät aiemmin kuin olivat suunnitelleet vai siitä, että sulkeutuivat makuutilaansa? En minä nyt pelkästään tuollaisesta käytöksestä loukkaantuisi, vaikka onhan se vähän outoa, ettei tulla muiden joukkoon.
Kyllä mulle tulis ainakin sellanen ''kiukku'' että mitä ne on ylipäätään tänne edes tulleet.. oliko siis lapsetkin siellä huoneessa vai leikkimässä muiden kanssa?
Kyllä mulle tulis ainakin sellanen ''kiukku'' että mitä ne on ylipäätään tänne edes tulleet.. oliko siis lapsetkin siellä huoneessa vai leikkimässä muiden kanssa?
Siitä, että vieraat lähtivät aiemmin kuin olivat suunnitelleet vai siitä, että sulkeutuivat makuutilaansa? En minä nyt pelkästään tuollaisesta käytöksestä loukkaantuisi, vaikka onhan se vähän outoa, ettei tulla muiden joukkoon.
"aiemmin kuin ovat suunnitelleet?
sulkeutuivat makuutilaansa?"
Niin, eikös juhlissa yleisesti ottaen olla ihmisten ilmoilla eli siellä missä muutkin juhlijat ovat?
Yleensäkin kun ajoivat 12H yhteen auuntaan niin pitikö siis tulla ja vain ainoastaan lukkiutumaan huoneeseen ja kahvikuppi äkkiä ryystää lukitussahuoneessa, heti sen jälkeen lähdetäänpä tästä takaisin kotia kohti??
erikoista käytöstä. ehkä heille iski joku outo perhekriisi tai muu ongelma yhtäkkiä, ja puivat sitä sitten keskenään..
Niin, eikös juhlissa yleisesti ottaen olla ihmisten ilmoilla eli siellä missä muutkin juhlijat ovat?
En minä kuitenkaan tuota henkilökohtaisena loukkauksena pitäisi. Ennemmin ajattelisin, että vierailla on nyt joku oma pikku kriisi meneillään, ja lapsen ikävä on veruke pikaiselle lähdölle. Ihan vaan villinä spekulaationa: jos vaikka heillä on ollut hiljattain keskenmeno eivätkä kestä kastejuhlan tunnelmaa?
lapset olivat heidän kanssaan huoneessa vai isovanhemmillaan hoidossa? Miten se meni?
lapset olivat heidän kanssaan huoneessa vai isovanhemmillaan hoidossa? Miten se meni?
Ja osa katsos mukana
kun on iskenyt ihan hirveä ahdistuskohtaus päälle. Niitä saattaa tulla joskus aika herkästi nimenomaan noissa sosiaalisissa tilanteissa, joista ei pääse hetkeksikään "pakoon". Onhan se noloa itselle ja piinallisen epäkohteliasta isäntäväkeä kohtaan. Huokaus.
en ihan tajunnu koko kuviota.. oliko toinen pariskunnan puolikas kastejuhlan ajankin makuuhuoneessa.. vai lähtivätkö he jo aamukahvin jälkeen vai mitä..?