Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen närkästyi?

Vierailija
12.04.2011 |

Noniin, naiset. Auttakaas vähän. Entinen naisystävä lähetti perjantai-iltana tekstarin: Hei, mitä kuuluu? Yllätyin tästä, koska erosta on jo melkein vuosi emmekä ole pitäneet yhteyttä n. puoleen vuoteen.

Vastasin tietysti tervehdykseen ja kerroin katsovani telkkaria ja työhommista tein hieman selkoa. Ja kysäisin, että mitä hänelle kuuluu.

Hänkin kertoi opskeluistaan ja voinnistaan.

Kirjoitin pari rohkaisevaa opiskeluun liittyvää kommenttia ja ilmaisin olevani hyvilläni, että hän on voinut hyvin. Kysäisin myös miestilanteesta.

Hän kertoi seurustelleensa muutaman kuukauden ja ehkä muuttavansa tämän miehen kanssa yhteen ja kysyi, että onko minulla ollut vientiä.

Vastasin, että en ole vakaviin suhteisiin pyrkinyt, mutta konttaan kyllä yli jos tilaisuus tulee. Että aina joskus on tuurintynkääkin. Ja totesin olevan ihan jees olla oman itsensä herra.

Syvä hiljaisuus.

Jonkin ajan päästä vielä toivotin onnea suhteeseen ja kaikkeen muuhunkin mitä hän tekee ja sanoin hyvät yöt, kun kellokin oli jo 24.

Vieläkin syvä hiljaisuus.

Hänellä on aina ollut tapana vastata, etenkin jos jotain kysyy tai toivottaa. Jostain jos suuttuu, niin tulee kyllä helposti hiljaista. Mikähän tuossa viestinvaihdossa olisi voinut olla loukkaavaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se halunnu paljastaa uudelle kumppanille viestittelevänsä sulle? Ja siks ei enää vastannu..

Nojoo, mulle laittelee yks mies jostain menneisyydestä aina toisinaan viestiä, ne kyl loppuu aina siihen, ku mainitsen jotain mieheni kotiin tulosta, vaikka ihan avoimesti miehellenikin oon sanonu, että Jussi taas laitteli viestiä.. :)

Miks muuten haikailet varatun exän perään?

Vierailija
2/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea muuten analysoida, olisiko tullut joku väärinymmärrys.

Tarkemmin tietämättä, veikkaukseni:

Jos oli kyseessä perjantai, saattoi exäsi olla vähän juhlakunnossakin, ja vastaaminen jäi siinä illan tiimellyksessä, kuten helposti käy. Ja koko yhteydenotto on sitten saattanut jo kaduttaa (tai vain unohtua) seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kehdannut enää sitten selvinpäin tekstailla.

Vierailija
4/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...mutta konttaan kyllä yli jos tilaisuus tulee"

Minulla särähti tuo korvaan. Olen hieno nainen ja en suinkaan konttaa miesten yli. Ajattelisin, että ainiin ex olikin tuollainen, että oli virhe laittaa mitään viestiä.

Vierailija
5/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän se ensin otti yhteyttä ja lähinnä vain vastailin kun kysyttiin. Enemmänkin mietin hänen motiiveja, että minkä takia pitkän ajan jälkeen kyselee kuulumisia ja sitten yhtäkkiä vaikenee täysin.

AP

Vierailija
6/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta konttaan kyllä yli jos tilaisuus tulee.

ja tässä kohtaa se muisti, miksi olit entinen.

Siis hyi yök, mikä ilmaus...

Vierailija
7/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"konttaan kyllä yli jos tilaisuus tulee"

Siis kirjoititko sen ihan noin? Itse saattaisin jäädä ihmettelemään että vihjaileeko toi että vois kyllä kontata (kännissä?) MUN luokseni öistelemään jos se vaan passaa. (Ja se vonkaus vähän ällöttäisi, jos olisin just hehkutellut seurustelusuhdettani ja muuten vaan yrittänyt ihan kaveripohjalta viestitellä.)

Muutenkin olen vähän vaikeana usein jos miespuoliset kaverit - oli ne exiä tai ei - kääntää vähän liian herkästi puheenaiheen seksiin tai muihin kaksimielisyyttä hipoviin aiheisiin.

Vierailija
8/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun olisi pitänyt vastata, että telkkarista tulee huonoa ohjelmaa, työhommat ovat ihan rempallaan ja kärvistelet vielä eron tuskassa, eli naiset eivät tule ikinä kiinnostamaan sua sen jälkeen kun tuosta naisesta erosit!

Nainen ilmeisesti jotenkin haikaili sinun perääsi tai halusi käyttää sinua vallankäytön välinenä nykysuhteessaan. Hänen ongelmansa, ei sinun.

Unohda koko mimmi, olettehan jo eronneet aikoja sitten. Sinä olit ilmeisesti korrekti ja ystävällinen, hän ei.

Vierailija
9/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin mielestäni ihan ystävällinen. Olihan se konttausjuttu kyllä alatyylinen, mutta sitähän se periaatteessa on. Yhdenillan panohan on pelkkä suoritus. Ei sitä oikein rakasteluksikaan voi sanoa, kun vetää tuntematonta naista juovuksissa viikseen. Ja itsehän kysyi. Ja kuitenkin toivottelin vielä hyvät jatkot suhteeseen ja kaikkeen muuhunkin hänelle että ei ollut viimeinen asia mitä sanoin.

Vierailija
10/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilmeisesti jotenkin haikaili sinun perääsi tai halusi käyttää sinua vallankäytön välinenä nykysuhteessaan.

Mistä ihmeestä tuon teorian nyt näiden tietojen perusteella tempaisit? :-D

Mä olen ainakin joskus ottanut yhteyttä exiin (enemmän tai vähemmän harkitusti, joskus hetken mielijohteesta) ihan vaan saadakseni tietää mitä niille kuuluu. Ystävällisestä uteliaisuudesta.

Tai hetkellisestä nostalgiasta. Joskus sitä vaan muistaa että hei, se ykshän oli aika hauska tyyppi; se kuunteli tosi hyvää musiikkia ja nauratti kaikkia aina niillä surkeilla imitaatioilla... sääli ettei olla pidetty yhteyksiä, mehän oltaisiin voitu olla kavereita...

Tosin tuon muutaman vastaajan mainitseman "ai niin sehän olikin tollainen" -herätyksen todellisuuteen olen kyllä sit noissa yhteyksissä kokenut myös muutamia kertoja. Yleensä siihen on kuitenkin aina ollut hyvä syy, miksei jääty eron jälkeen kavereiksi...

Vierailija
11/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilmeisesti jotenkin haikaili sinun perääsi tai halusi käyttää sinua vallankäytön välinenä nykysuhteessaan.

Mistä ihmeestä tuon teorian nyt näiden tietojen perusteella tempaisit? :-D

Mä olen ainakin joskus ottanut yhteyttä exiin (enemmän tai vähemmän harkitusti, joskus hetken mielijohteesta) ihan vaan saadakseni tietää mitä niille kuuluu. Ystävällisestä uteliaisuudesta.

Tai hetkellisestä nostalgiasta. Joskus sitä vaan muistaa että hei, se ykshän oli aika hauska tyyppi; se kuunteli tosi hyvää musiikkia ja nauratti kaikkia aina niillä surkeilla imitaatioilla... sääli ettei olla pidetty yhteyksiä, mehän oltaisiin voitu olla kavereita...

Tosin tuon muutaman vastaajan mainitseman "ai niin sehän olikin tollainen" -herätyksen todellisuuteen olen kyllä sit noissa yhteyksissä kokenut myös muutamia kertoja. Yleensä siihen on kuitenkin aina ollut hyvä syy, miksei jääty eron jälkeen kavereiksi...

Päättelin ihan siitä, kun ex oli jättänyt tapojensa vastaisesti kuittaamatta viestit sen jälkeen kun ap oli maininnut nykyisestä seksielämästään. Vaikenemalla ex osoitti närkästystä, näin minä ja mun kristallipalloni tulkitaan.

Kun ap ja ex ovat seurustelleet, niin kuvittelisi, että ex olisi tottunut ap:n alatyyliseen kielenkäyttöön, eli se ei voi olla ratkaiseva tekijä.

9 = Sherlock Holmes :)

Vierailija
12/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että "on mukavaa olla oman itsensä herra". siitä voisi ajatella, että eksän kanssako oli sitten niin kurjaa tai tossun alla, ja vetää herneet. =)

myös tuo konttausjuttu voi olla vähän enemmän mitä toivoi kuulevansa. asian olis voinut toisinkin sanoin ilmaista.

Mutta voihan juttelu tosiaan olla katkennut myös täysin viestittelyynne riippumattomista syistä.

Vierailija
13/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin mielestäni ihan ystävällinen. Olihan se konttausjuttu kyllä alatyylinen, mutta sitähän se periaatteessa on. Yhdenillan panohan on pelkkä suoritus. Ei sitä oikein rakasteluksikaan voi sanoa, kun vetää tuntematonta naista juovuksissa viikseen.

No joo, voin kuvitella että exääsi on ton tason juttu hyvinkin saattanut ällöttää tai myötähävettää.

Ystävyys exien kanssa on usein sellainen tasapainottelujuttu, ja useimmiten kaikki seksiin vivahtava kannattaa jättää huomaavaisesti pois, olipa kyseessä miten "rehti ja totuudenmukainen puhe" hyvänsä.

Vierailija
14/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tuon teorian nyt näiden tietojen perusteella tempaisit? :-D Mä olen ainakin joskus ottanut yhteyttä exiin (enemmän tai vähemmän harkitusti, joskus hetken mielijohteesta) ihan vaan saadakseni tietää mitä niille kuuluu. Ystävällisestä uteliaisuudesta. Tai hetkellisestä nostalgiasta. Joskus sitä vaan muistaa että hei, se ykshän oli aika hauska tyyppi; se kuunteli tosi hyvää musiikkia ja nauratti kaikkia aina niillä surkeilla imitaatioilla... sääli ettei olla pidetty yhteyksiä, mehän oltaisiin voitu olla kavereita... Tosin tuon muutaman vastaajan mainitseman "ai niin sehän olikin tollainen" -herätyksen todellisuuteen olen kyllä sit noissa yhteyksissä kokenut myös muutamia kertoja. Yleensä siihen on kuitenkin aina ollut hyvä syy, miksei jääty eron jälkeen kavereiksi...

Päättelin ihan siitä, kun ex oli jättänyt tapojensa vastaisesti kuittaamatta viestit sen jälkeen kun ap oli maininnut nykyisestä seksielämästään. Vaikenemalla ex osoitti närkästystä, näin minä ja mun kristallipalloni tulkitaan. Kun ap ja ex ovat seurustelleet, niin kuvittelisi, että ex olisi tottunut ap:n alatyyliseen kielenkäyttöön, eli se ei voi olla ratkaiseva tekijä. 9 = Sherlock Holmes :)

Jotenkin tuli mullekin mieleen, että ihan kuin ex olisi loukkaantunut siitä, että ap on tyytyväinen elämäntilanteeseensa sellaisena kuin se on. Ei siis itke exän perään eikä ole katkera exän uudesta suhteesta. Ihan kuin olisi loukkaantunut siitä, että ap pärjää oikein mukavasti ilman exää.

Tällä lailla minunkin kristallipollani sanoo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän