Nipotanko vain? Äitiyspakkauksen tuotteiden myyjät netissä.
Olenko vain turhasta nipottaja kun mun mielestä on vähintään mautonta myydä äitiyspakkauksessa olleita vaatteita ja tuotteita suurella voitolla.Ymmärrän et pakkaus siirtyy sisältöineen odottavan äidin omistukseen mut mun mielestä on jotenkin epäkunnioittavaa myydä suoraan käyttämättömänä huutonetissä lähtöhintoina jopa 15€ per haalari.Äskön löysin esimerkkejä enempikin.Vanuhaalari vuodelta 2010 15€ !!
Mun mielestä se et äideille annetaan verorahoilla noin kiva pakkaus pitäisi merkitä saajalle sen verran enemmän et jos myy niin lähtöhinta edes sen 0€ jolloin huutajat päättää lopullisen hinnan.
Kommentit (13)
sen pakkauksen arvo on tosiasiassa paljon enemmän kuin se minkä sais rahan, joten ihmettelen että miksi kannattaa ottaa rahana koko äitiysavustusta??
sen pakkauksen arvo on tosiasiassa paljon enemmän kuin se minkä sais rahan, joten ihmettelen että miksi kannattaa ottaa rahana koko äitiysavustusta??
Mitäs jos ottaa 140 e rahana, eikä pakkauksena? Pitääks sekin raha jakaa pois, tai sillä rahalla hankitut vaatteet puoli-ilmaiseksi?
ei sun oo niitä pakko ostaa, ei kenenkään muunkaan :)
Mitä se sulle kuuluu, mitä ihmiset myyvät ja paljonko niistä saavat. Ostajahan voi olla ostamatta juuri siksi, koska tuote on tullut pakkauksesta. Itse ainakin olen saattanut jäljittää jotain ehkäpä siksi, koska en ole ottanut pakkausta ja haluan vain tietyn jutun. Kyllä aikasi menee hukkaan, jos jaksat vaahdota muiden myymisistä!! Itse en ole myynyt kuin ehkä sen vaipan joskus paketista, mutta kukin saa tehdä paketillaan mitä tykkää. Huolehdi vain omat asiasi!
kun kaikki näkee, että kyse on pakkauksen haalarista. Eli siinähän myyvät, myymättä jää.
voisin maksaa siitä sen 15 tai 20 euroa, minulle on ihan yksi lysti mistä laatikosta se on kotoisin ja onko joku saanut sen ilmaiseksi. En itse ottanut kyseistä pakkausta ollenkaan, vaan ostin kirpputorilta tai uutena vastaavat vaatteet. Anoppi hankki jostain kirppikseltä käyttämättömän äitiyspakkaus haalarin ja peitteen, ja varmaan maksoi ihan rahalla ne. Käyttämättömiä bodeja jne. ostin itsekin, just niitä äitiyspakkauksessa olleita, kuin myös muita mieleisiä.
Niin ja äitiyspakkauksen kanssa valinnaisella rahasummalla ostin markkinoiden parhaimman turvakaukalon.
Kyllähän se äitiyspakkauksen otto tarkoittaa odottavalle äidille noin 150 euron "ilmaisen rahan" menetystä. Miksei voisi myydä tavaroita siihen hintaan kun itse haluaa - ostajan tehtävänä on arvioida, onko tuote hintansa väärti.
mitä niille käyttämättömillä/käytrtyille äp-pakkauksen vaatteille sitten kuuluisi tehdä? Heittää roskiin vai?
Eli saa ottaa rahat tai pakkauksen, ei se siis ilmainen ole:-)
Jos et ota pakkausta saat rahaa, olisiko 140 euroa. Joten tuolla sinun periaatteella sitten niillä rahoilla ostettuja vaatteita/tavaroita pitäisi myydä halvalla tai antaa ilmaiseksi.