Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehet ovat kärsineet haluttomuudesta

Vierailija
12.04.2011 |

miten teillä on ratkennut tilanne, vai onko? Mitä olette, tai siis oletteko onnistuneet ratkaisemaan tilanteen jollain tavalla? Ja jos olette niin onko haluttomuuteen löytynyt syitä? Sairaus, toinen nainen, kausiluontoinen haluttomuus tms?

Meillä on seksielämä ollut hyvin vähäistä ainakin vuodenpäivät. Alusta asti olen ollut itse aktiivinen osapuoli, mutta alkuaikoina harrastettiin kuitenkin tarpeeksi usein seksiä, siis minun mielestä. Tulin raskaaksi ja ilmeisesti kun maha alkoi näkymään se aiheutti tämän seksittömyyden. Se nyt on sinäänsä varmaan aika normaalia, mutta tilanne ei ole muuttunut paremmaksi. Siitä on aikaa varmaan pari kuukautta kun olemme viimeksi panneet, ja se on minun mielestäni aivan liian vähän! Ja muutenkin tahti on kerran kuussa tai kerran puolessatoista kuussa. Kyllähän siihen tietysti tottuu kun on pakko, ei ilkeäisi aina olla vonkaamassa, se ja torjutuksi tuleminen on aina noloa. Ja pitäisi yrittää ymmärtää sitä toistakin, mutta ei jaksaisi ymmärtää koko aikaa!! Onko kenelläkään tilanne parantunut, vai jatkuuko tämä ikuisuuksiin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän