Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin näyttää pullukalta, kun mitat ovat 170cm/55kg?

Vierailija
12.04.2011 |

Siis missä on vika? Miten sekä maha että esimerkiksi reidet ja käsivarret voivat olla paksut, kun painoa ei kaiken järjen mukaan tuosta voi enää juurikaan tiputtaa? Ikääkään ei ole kuin muutama vuosi yli kolmenkymmenen, joten siihenkään ei pitäisi liittyä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä on monisyinen asia. Ensinnäkin se, että kehonkuva ei ehkä ole ihan kohdillaan. Toiseksi se, että ympäristö (lähinnä media) tarjoaa niin hoikkaa ihannetta, että harva sitä saavuttaa. Kolmanneksi se, että oman vartalon ominaisuudet saattavat tosiaan olla sellaisia, että esim. jostain kohdasta on todella "lihavampi" kuin ihmiset yleensä tms. mihin vaikuttavat lihakset ja rasvan kertyminen ja raajojen kohdalla niiden pituus ja muoto.

Minä olen 166 ja 53, eli suunnilleen samankokoinen kuin sinä suhteessa. Mun mitat on noin ry 88, vy 63, ly 89, reiden paksuin kohta 54 cm, reisi polven yläpuolelta 43 ja pohje 36 cm. Käsivarsi on 27 cm. Vai olkavarsiko se nyt on, hauiksen kohta :)

Mulla on hauiksen kohdalla ihan läskiä, samoin takapuolessa, reisissä ja jopa pohkeissa aika paljon! Alaruumiini näyttää aika pullealta, ja varsinkin jalat paksuilta. Niissä on myös isot lihakset ja ne ovat suht lyhyet, joten sekin lisää pulleusvaikutelmaa. Ei niistä ohuita tulisi rasvaimullakaan, mutta kyllä se auttaisi. Samoin kuin sulla, ei tässä oikein laihdutusvaraa enää ole...

Liikun viitisen kertaa viikossa, ja mulla on selvästi näkyvät lihakset, joten en usko olevani "laihaläski".

4cm enemmän pituutta ja 10kg enemmän painoa :) Vyötärö mulla on muutaman sentin leveämpi

Vierailija
2/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rasvan poistaminen ts muuttaminen lihaksiksi toimis sulle :) Olet sellainen laiha läski? Eli lihaksia ei nimeksikään vaan turvonnutta höttöä ympärillä.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun painosi koostuu. Onko se liikkumattoman ihmisen löysää ja läskiä vaiko liikunnallisen ihmisen tiukkaa lihasta. Tämähän selittää senkin, että samanpainoiset/pituiset ihmiset voivat mahtua eri kokoisiin vaatteisiin, koska toisen paino koostuu enemmän lihaksesta ja alhaisemmasta rasvaprosentista.

Vierailija
4/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika vain sun päässä vai saatko myös muilta palautetta että näytät lihavammalta kuin mitä painat? Joskus minäkuva on niin vääristynyt ettei näe kuin läskiä, vaikka olisikin hoikka. Kannattaa uskoa muiden palautteeseen!

Vierailija
5/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on vika? Miten sekä maha että esimerkiksi reidet ja käsivarret voivat olla paksut, kun painoa ei kaiken järjen mukaan tuosta voi enää juurikaan tiputtaa? Ikääkään ei ole kuin muutama vuosi yli kolmenkymmenen, joten siihenkään ei pitäisi liittyä.

Mä olen tasan samoissa mitoissa ja näytän aivan liian laihalta. Ja kuulenkin siitä suht usein ja ihmetellään miksi en ole edes lihonnut vaikka lapsia olen pyöräyttänyt 4 kpl. Ikää mulla on 33v. Ap oletko ihan varma ettei vika ole korvien välissä?

Vierailija
6/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että olet pullukka?

Kaiken järjen mukaan noilla mitoilla ei voikaan olla sekä palksut reidet, käsivarret että maha. Vika on todennäköisimmin korvien välissä.

Vierailija
7/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkikin sanoo, etten juuri voi painoa tästä enää pudottaa tai alkaa mennä metsään.

En ole juuri toisten mielipiteitä kysellyt, näen kyllä asian laidan peilistä ihan hyvin. Käsivarret ja reidet eivät kai sinällään ole paksut, vain paksut noihin kiloihin nähden. Maha on iso (tosi raskauksista on jäänyt pieni nahkapussi), vaikkei edes vertaa painoon/pituuteen.

Liikkumaan en ole juuri päässyt viime kuukausina jatkuvan sairastelun vuoksi. En olen sitten vain sellainen kuvailemanne laiha läski, ilman lihaksia. :(

ap

Vierailija
8/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttää paksut käsivarret laihalla, kun ne kai ne nyt viimeiseksi lihoo.

Jos sulla on mielikuva tikkulaihoista jaloista noilla mitoilla niin voihan olla et sun ruumiinrakenteellasi niitä ei nyt vaan saavuteta.

Minulla on isot jalkalihakset (reisi- ja pohje-) ja laihoja jalkoja en saa ellen sairastu anoreksiaan :) Mutta miksi pitäisikään? Toisilla ihmisillä lihasmassaa on enemmän kuin toisilla vaikkei urheilisikaan. EN minäkään ole ikinä mikään urheilija ollut.

Vierailija
9/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttää paksut käsivarret laihalla, kun ne kai ne nyt viimeiseksi lihoo.

Jos sulla on mielikuva tikkulaihoista jaloista noilla mitoilla niin voihan olla et sun ruumiinrakenteellasi niitä ei nyt vaan saavuteta.

Minulla on isot jalkalihakset (reisi- ja pohje-) ja laihoja jalkoja en saa ellen sairastu anoreksiaan :) Mutta miksi pitäisikään? Toisilla ihmisillä lihasmassaa on enemmän kuin toisilla vaikkei urheilisikaan. EN minäkään ole ikinä mikään urheilija ollut.

vaikka sulla olisi enemmän lihasmassaa kuin kaverillasi, ei eri ole kuin ihan marginaalinen. Aina täällä joku löytyy jolla on sellaiset geenit, että kun on kerran käynyt salilla 10v sitten niin lihakset vaan paukahtivat isoiksi eivätkä lähde...joopajoo

Vierailija
10/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reiden, käden paksuin kohta. Niin katotaan.

Vierailija
11/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sulla olisi enemmän lihasmassaa kuin kaverillasi, ei eri ole kuin ihan marginaalinen. Aina täällä joku löytyy jolla on sellaiset geenit, että kun on kerran käynyt salilla 10v sitten niin lihakset vaan paukahtivat isoiksi eivätkä lähde...joopajoo

LUONNOSTAAN lihaksikkaampia kuin toiset! Katso ympärillesi! Ihmisten lihaksissa on eri määriä erilaisia lihassoluja, nopeita ja hitaita. Niiden suhde vaikuttaa siihen, onko luonnostaan vinttikoiramainen vai kehonrakentajatyyppiä.

Lisäksi kasvuvuosina harrastettu rankka liikunta muokkaa kehoa LOPPUELÄMÄKSI. Esimerkiksi vuosia balettia tanssinut ei hyvin todennäköisesti ikinä menetä "tanssijanpohkeitaan", joskin ne treenin puutteessa vähän muuttuvat. Samoin entisestä kilpauimarista ei koskaan tule luihuhartiaa, vaikka niiden koko aktiivivuosista pieneneekin.

Lisäksi toisten lihakset kasvavat näkyviksi hyvin pienellä treenillä. Toiset joutuvat pumppaamaan hullun lailla että saisivat mitään näkyviin. Lihasten koostumus ratkaisee tämänkin!

Vierailija
12/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ap mittoja!

Vierailija
13/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita on tosi hankala saada kivan näköisiksi, ja olen siis hoikka. Harrastin aiemmin nyrkkeilyä ja silloin olivat siedetävämmän näköiset, mutta nyt kun on vähemmän niillä tehnyt mitään niin kamalan näköiset. Ja ne allit, yök.

Vierailija
14/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisi ylhäältä seisoessani noin 49 cm ja vatsanympärys pari senttiä navan yläpuolelta noin 74cm.

ap

Niin ja vatsaa lukuunottamatta mitat on vaatteiden päältä.

Vierailija
15/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä on monisyinen asia. Ensinnäkin se, että kehonkuva ei ehkä ole ihan kohdillaan. Toiseksi se, että ympäristö (lähinnä media) tarjoaa niin hoikkaa ihannetta, että harva sitä saavuttaa. Kolmanneksi se, että oman vartalon ominaisuudet saattavat tosiaan olla sellaisia, että esim. jostain kohdasta on todella "lihavampi" kuin ihmiset yleensä tms. mihin vaikuttavat lihakset ja rasvan kertyminen ja raajojen kohdalla niiden pituus ja muoto.

Minä olen 166 ja 53, eli suunnilleen samankokoinen kuin sinä suhteessa. Mun mitat on noin ry 88, vy 63, ly 89, reiden paksuin kohta 54 cm, reisi polven yläpuolelta 43 ja pohje 36 cm. Käsivarsi on 27 cm. Vai olkavarsiko se nyt on, hauiksen kohta :)

Mulla on hauiksen kohdalla ihan läskiä, samoin takapuolessa, reisissä ja jopa pohkeissa aika paljon! Alaruumiini näyttää aika pullealta, ja varsinkin jalat paksuilta. Niissä on myös isot lihakset ja ne ovat suht lyhyet, joten sekin lisää pulleusvaikutelmaa. Ei niistä ohuita tulisi rasvaimullakaan, mutta kyllä se auttaisi. Samoin kuin sulla, ei tässä oikein laihdutusvaraa enää ole...

Liikun viitisen kertaa viikossa, ja mulla on selvästi näkyvät lihakset, joten en usko olevani "laihaläski".

Vierailija
16/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä on ihmisiä jotka väittävät et kaikilla ihmisillä on samanlainen ruumiinrakenne ja erot johtuvat vain läskin ja treenaamisen määrästä. Katso ympärillesi ja avaa silmäsi!

Mähän sanoin et mulla on isot jalkalihakset vaikka EN ole ikinä treenannut! Toki joskus olen mutta en siinä määrin et olisin mitään lihasten kasvua huomannut, isot ne olivat alunperinkin.

Vierailija
17/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAlat ja kädet voi näyttää isoilta, jos ne on löysät.

Mahan/vyötärön "paksuus" voi johtua löysyydestä, turvotuksesta tai huonosta ryhdistä.

Ruumiinrakennekin vaikuttaa. Jos lantio on siro ja kapea, niin varmasti saman paksuiset reidet näyttää paksummilta kuin leveälanteisella. Jos rinnat on pienet ja hartiat kapeat, niin vyötärö ei näytä niin kapealta kuin isojen rintojen alapuolella, vaikka mitta olisi sama.

Vierailija
18/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenmallisia.:) Kiinteytä ap kevyesti kotosalla, jos ei muualle pääse. Minä teen samoin, ja pysyn silläkin suht trimmissä kunnossa.

Vierailija
19/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan/vyötärön "paksuus" voi johtua löysyydestä, turvotuksesta tai huonosta ryhdistä.

vatsalihaksista.. Treenatut sivuvatsalihakset leventävät vyötäröä. Esim. mulle kävi niin, että aloitin uuden liikuntalajin harrastamisen, missä käytän vatsalihaksia ihan eri tavalla kuin edellisissä....seurauksena vyötärönympäryksen paksuneminen neljällä sentillä ja ihan silminnähtävä kaaren loiveneminen! Ei selity millään muulla, läskiä ei ole mahassa yhtään, ja tosiaan se vyötärön-lantion kurvi ei ole entisenlainen.

Vierailija
20/25 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAlat ja kädet voi näyttää isoilta, jos ne on löysät.

ole lihaksista kuullut :D

Nehän ei tunnetusti suurenna mitään paikkaa yhtään..