Ällöttää pitkät naiset!
Kommentit (33)
Sit on varmaan kiva olla kun mulla ei oo koipia enää ollenkaan, ei ällötä!?
Voi luoja mikä idiootti sä ap oot? eiks yhtään edes hävetä, edes noin anonyymisti`?
Ite oon inhonnu itteäni ja omaa ptuuttani siitä asti kun näihin loppuelämäni mittoihin jämähdin (177cm ja 71kg).. tunnen itteni jatkuvasti ihan missä porukassa tahansa liian pitkäksi tai liian isoksi. Herranjumala kerran huomasin että mun polvi on saman kokonen ku yhden mun parhaan ystävän pää.. ei tää lystiä oo ja ymmärrän jos oksettaa, oksettaa itteäki ja ärsyttää olla näin epänormaalin iso, vaikka pituuteeni nähden täysin sopusuhtanen oonki, mutta muihin verrattuna en, tää pituus riivaa ja vituttaa suunnattomasti.. oon päättäny että jos joskus on rahaa, niin aijon mennä lyhennysleikkaukseen tai jotain.. tää oma pituus ahdistaa myös niin paljon että oon myös tosissani harkinnut joko auton eteen tai katolta hyppäämistä, että pääsisin pyörätuoliin, ettei pituuteni olisi näin häiritsevä.. yhdessä välissä olin jo sujut itseni kanssa, mutta jatkuvat huomautukset ihmisiltä, ja muutenkin kaikki kommentit mun pituudesta (ap) saavat minut aina ajattelemaan vain, kuinka voisin lyhentää itseäni.. ei ole mukavaa päivittäin kuulla, että voi kauhea kun olet pitkä tai voi että ompa sulla pitkästi säärtä tai voivoi olet varmaan melkein kaksimetrinen, milloin lopetat kasvamisen.. ei se ole mukavaa pituudestaan ahdistuneelle, vaan sama asia kuin menisi ylipainoiselle sanomaan että voi kauhea kun olet lihava tai voi että ompa sulla paljon läskiä tai voi milloin ajattelit lopettaa tuon lihomisen.. tosin lihavuuteen ja luhomuseen voi itse vaikuttaa, vaan pituuskasvuun ei.. oken päätynyt siihen, että pyörätuoli vaikuttaa tällä hetkellä pitkien harkintojen jälkeen helpoimmalta vaihtoehdolta.. en kestä tätä enää.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:30"]
Ite oon inhonnu itteäni ja omaa ptuuttani siitä asti kun näihin loppuelämäni mittoihin jämähdin (177cm ja 71kg).. tunnen itteni jatkuvasti ihan missä porukassa tahansa liian pitkäksi tai liian isoksi. Herranjumala kerran huomasin että mun polvi on saman kokonen ku yhden mun parhaan ystävän pää.. ei tää lystiä oo ja ymmärrän jos oksettaa, oksettaa itteäki ja ärsyttää olla näin epänormaalin iso, vaikka pituuteeni nähden täysin sopusuhtanen oonki, mutta muihin verrattuna en, tää pituus riivaa ja vituttaa suunnattomasti.. oon päättäny että jos joskus on rahaa, niin aijon mennä lyhennysleikkaukseen tai jotain.. tää oma pituus ahdistaa myös niin paljon että oon myös tosissani harkinnut joko auton eteen tai katolta hyppäämistä, että pääsisin pyörätuoliin, ettei pituuteni olisi näin häiritsevä.. yhdessä välissä olin jo sujut itseni kanssa, mutta jatkuvat huomautukset ihmisiltä, ja muutenkin kaikki kommentit mun pituudesta (ap) saavat minut aina ajattelemaan vain, kuinka voisin lyhentää itseäni.. ei ole mukavaa päivittäin kuulla, että voi kauhea kun olet pitkä tai voi että ompa sulla pitkästi säärtä tai voivoi olet varmaan melkein kaksimetrinen, milloin lopetat kasvamisen.. ei se ole mukavaa pituudestaan ahdistuneelle, vaan sama asia kuin menisi ylipainoiselle sanomaan että voi kauhea kun olet lihava tai voi että ompa sulla paljon läskiä tai voi milloin ajattelit lopettaa tuon lihomisen.. tosin lihavuuteen ja luhomuseen voi itse vaikuttaa, vaan pituuskasvuun ei.. oken päätynyt siihen, että pyörätuoli vaikuttaa tällä hetkellä pitkien harkintojen jälkeen helpoimmalta vaihtoehdolta.. en kestä tätä enää.
[/quote]
Voi ei sinua! <3 Mun mielestä 177 cm ei todellakaan ole mikään amatsoonipituus. Monet pituudesta huomauttelijat eivät varmasti tarkoita sanojaan pahalla, eivätkä ymmärrä että sellainen tuntuu susta pahalta. Itsekin olen 180-senttinen ja otin sen nuorempana raskaasti, mutta sitten hyväksyin sen osana itseäni. Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella, monet keijukaistytöt kadehtivat vuorostaan pitkien naisten sääriä, ja toisin päin.
Toivottavasti pääset eroon raskaista ajatuksistasi, kuulostat todella masentuneelta. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2011 klo 15:12"]
Hih.
[/quote]
No minkin olen 172 cm senttään, enkä ole koskaan ajatellut olevani pitkä. Heh. Apn ongelma nyt jossain muualla.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:30"]
[/quote]
Ihme itkemistä. Ethän sinä edes ole pitkä. Tosin tunnistan ongelman. Hävettää olla ryhmäkuvassa joidenkin 160-senttisten käpiöiden kanssa. Pistän silmään todella pahasti.
Claudia Schifferilläkin pituutta 180 eikä hänkään nyt näin pitkän miehen silmissä miltään karbaasilta näytä.
Hyvä vain että jotain ällöttää pitkät naiset, kun mua taas ei sytytä yhtään alle 175-senttiset naiset, niin jääpä laajempi valikoima mulle! Haluan katsoa naista silmiin enkä päälaelle!
Eilen taas töissä huomasin kuinka paljon vaikeampaa lyhyen työkaverin arki on: ei yletä ylemmille hyllyille, jos niiltä tarvitsee jotain pitää aina etsiä jotain koroketta jalkojen alle.
kuin ap. Sekään ei hyväksy mitään erilaisuutta. Oikea perussuomalinen :D
joka tekee koko ajan näitä aloituksia joissa arvostellaan naisten ulkonäköä.
Käy vähän tylsäksi.
naise, ovat aina tiellä. Lyhyet miehet taas näyttävät naurettavilta. Lihavatkin ällöttää, haisevat ja liian laihat jotenkin kolisevat. Niin ja vanhat ihmiset vasta ällöttävätki, haisevat ja ovat tiellä. Ja nuoretkin on kauheita.
Etooko oikein, tuleeko ruoka ylös?
Anteeksi kovasti, mutta kun en voi oikein itseäni pätkiäkään.
Minua myös ällöttää tosiaankin lyhyet miehet.
Minua myös ällöttää tosiaankin lyhyet miehet.
Pitäskö jäädä nyt neljänseinän sisälle sen takia että sä et näe minua ja en aiheuta ällötystä miehekkyydelläni?
Onko tullut mieleen että kun pituudelle ei oikein mitään itse voi tehdä?
Mä ymmärtäisin jos sua ällöttäis likaiset tai haisevat naiset, mutta että jonkun pituus?
meidän kauniille pitkille säärille, ja sua raivostuttaa kun itse olet vaan sellainen perussuomalainen persjalkanen kääpiö.
No tasan ei käy onnenlahjat! Säälin sua reppana!
Ällöttää pitkät naiset! Ovat miehekkäitä.
mulla on vielä lihastakin kivasti. silti en ole tippaakaan miehekäs, lällätilää
...jos ällöttää niin ällöttää. Hyvä olis jos olis mahdollisuus mennä esim. johonkin lyhennysleikkaukseen tms.. Tai lapsena jo syöttää jotain hormoneja, ettei tulis semmosia rotkuloita..
ap
Eihän tuo pitkien naisten inhoaminen eroa mitenkään siitä, että jotkut inhoavat lyhyitä miehiä. Paitsi siis siten, että miestä saa mollata.