Onko nykypäivänä vielä paljon
skinejä Suomessa? Eilen näin kaksi teini-kiljuskiniä Espoossa, muuten näitä ulkoisesti wp-skinejä ei paljoa enää näy.
Onko liike vielä voimissaan nyky-Suomessa?
Ajattelin vain, kun olen kotoisin Joensuusta, ja siellä näitä oli 90-luvun alkupuolella vaikka kuinka.
Kommentit (15)
Niin somalien taholta kuin paikallisväestönkin.
We are strongg in blod and mind!
t. new nazis of Finnland!
ja todellakin, eipä ole skinejä juuri näkyny. Ei Joensuussa eikä täällä pääkaupunkiseudulla. Tai sit ne pilottitakit on vaan menny pois skinienkin muodista :D
aika runsaastikin. Ei ole enää näkynyt, muutama vanha koulu"kaveri" oli skini, niistä kaiketi vain yksi enää elossa ja olen kuitenkin vasta 38v eli kuolleisuus ollut aika kovaa.
We are strongg in blod and mind! t. new nazis of Finnland!
Yuu arre sou rigght!
Mutta kyllä välillä skinit tunnistaa :) En tarkoita kliseistä pilotti/maiharit-komboa, vaan kyllä osalla on niitä skinhead-tatskojakin ym
White powder eli valkosta ylivaltaa.
t. skinin muija
Ehkä kuitenkin White power.
Kertooko jotain skinien älykkyydestä..
t. skinin muija
Päivän paras! :DDD
t. skinin muija
jossa lukee WHITE POWDER. ;D
t. skinin muija
jossa lukee WHITE POWDER. ;D
Kerran kuulin yhden meidän työpaikan varastomiehen sanovan, ettei osta tuotteita, jotka on suoraan ne*kereitten tai jutkujen tekemiä tai hallinnossa :)
Varmaan vaikeita ostopäätöksiä miehellä :)
Joilla on piloteissaan ollut wp-merkkejä. Yak, mielipiteensä kullakin, mutta yleensä nuo skinit olivat aika----tyhmää sakkia, ainakin nuoruuteni Helsingissä.
Useat vanhan polven white power tms skinit eivät pidä sellaista meteliä itsestään enää. Aika moni vanhemman polven amfetamiini-skineistä on kyllä jo kuollut tavalla tai toisella.
nahka tukkia. Mun poika kaveri oli hyvä ja kova nyrkkinen skin head!