Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä tätä vauvakuumetta

Vierailija
11.04.2011 |

voi hillitä? Keinot loppuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tein.

Vierailija
2/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

revennyt alapää, koliikki, univelka, korvatulehdukset, hampaidenpuhkeamistuska, oksennustauti, ripuli, potalle opettelu, tarhaan menemisen tuska, adhd tms. häiriö, koulukiusaus tai koulukiusaaminen, kännit, tupakointi, huumeiden käyttö, teiniraskaus......

Ja kaikkeen liittyy helvetinmoinen rahanmeno.

Halusiksä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu painostaakkaan. Mutta miehellä oli tossa jokunen vuosi sitten 3 vaatimusta joista 2 on toteutunut. Se kolmas, toteutumaton, on mulle vakituinen työpaikka. Tällä hetkellä oon työtön ja jatkosta ei tietoa. Eli ei lapsestakaan siis tietoa. Ikääkin alkaa olla jo pelottavan paljon.

Vierailija
4/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu painostaakkaan. Mutta miehellä oli tossa jokunen vuosi sitten 3 vaatimusta joista 2 on toteutunut. Se kolmas, toteutumaton, on mulle vakituinen työpaikka. Tällä hetkellä oon työtön ja jatkosta ei tietoa. Eli ei lapsestakaan siis tietoa. Ikääkin alkaa olla jo pelottavan paljon.

kaikkeen sitä nainen alistuu, kun on tarpeeksi idiootti... Siis MIEHELLÄ on vaatimuksia kolme. Miten sä olet siinä asemassa, että mies vaatii sulta? Entäs sun vaatimukset? Laita säkin kolme vaatimusta miehelle, vaikuttaa meinaan kovin yksipuoliselta.

Vierailija
5/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkeen käyviä nuo vaatimukset sinänsä. Haluu et tietyt asiat saatu järjestykseen ennen lasta. Mutta toi työpaikka asia on ollu sellanen mitä en aina sulata. Vakituinenkin työ voi loppuu koska tahansa. Ja muuten kaikki asiat on paremmin kun hyvin.

Vierailija
6/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkeen käyviä nuo vaatimukset sinänsä. Haluu et tietyt asiat saatu järjestykseen ennen lasta. Mutta toi työpaikka asia on ollu sellanen mitä en aina sulata. Vakituinenkin työ voi loppuu koska tahansa. Ja muuten kaikki asiat on paremmin kun hyvin.

Riittää, että miehellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi