Jos nyt saisit mitä tahansa ruokaa, mitä ottaisit?
Mä ottaisin makkaraperunat ja ananashampurilaisen :p
Olen tatuoitu jätkä!
Kommentit (27)
aika harva meistä huvikseen salaattia syö ja näkee nälkää, kun pelkkä ranskalaisten perunoiden näkeminen lihottaa.
poronkäristystä ja perunamuusia+puolukkahilloa.
Nam!!
huonoja ruokailutottumuksia. Palstalaiset syö täällä olleiden gallupeiden mukaan terveellisesti. Mutta tässä listassa on lähinnä vain rasvaista tai ravitsemuksellisesti epäterveellisä ruokia. Miksi? Haluavatako ihmiset antaa paremman kuvan itsestään?
Sellaista jossa on oikein paljon juustoklastiketta. Aah.
Ja tähän kommenttiin vastaan että kyllä, syön pääsääntöisesti hyvin terveellistä kotiruokaa, koska mun on yksinkertaisesti pakko.
Pizza, lasagne, hampurilaiset yms. ovat mulle todella harvinaista herkkua, koska jos ne kuuluvat ruokavaliooni, lihon nopeasti aivan palloksi. Kesälomalla kun tulee kuria höllättyä, pamahtaa heti muutama kilo vaikka ei mitenkään kauhean erityisesti mässyttäisi.
Mun mielestä on oikeasti ihmisen kidutusta ettei saa nauttia hyvästä ruoasta just silleen kun itse haluaa. Jos olisin läpipasko ja voisin syödä lihomatta mitä ja kuinka paljon vaan, tuskin silti vetäisin lasagnea joka ikinen päivä, koska tottakai tykkään myös ihan perusterveellisestä ruoasta ja salaateistakin, mutta ehkä tähän ketjuun sitä poimii jotain sellaista jota saa/voi syödä harvoin.
huonoja ruokailutottumuksia. Palstalaiset syö täällä olleiden gallupeiden mukaan terveellisesti. Mutta tässä listassa on lähinnä vain rasvaista tai ravitsemuksellisesti epäterveellisä ruokia. Miksi? Haluavatako ihmiset antaa paremman kuvan itsestään?
Tässä mielihalulistassa puolet ruoista on ns. rasvaisia ja epäterveellisiä, toinen puoli ihan terveellisiä mielitekoja! Ei pidä heti mennä arvostelemaan, ja vielä väärin perustein. Ja mitä tulee tuohon, että ihmiset haluaisivat antaa "paremman kuvan itsestään", niin tuleeko mieleen, että täällä ei vastaile gallupeihin eikä muutenkaan notku aina samat ihmiset???
Pinnalta rapeaa ja hyvin maustettua!
Olen tatuoitu jätkä!