jumppaa 4 kertaa viikossa, koska näkyy?
olen siis 164cm/62kg. Peruskunto hyvä, teen myös aika raskasta työtä(sairaanhoitaja). Haluisin kroppaan kiinteyttä, paino saa olla sama, kunhan selluliitti lähtis.
Mutta mitä arvelette, koska alkaa näkymään? Vuoden päästä? Nyt 1kk takana.
Kommentit (18)
tässä eräs jolla salia ja aerobista 4-5 krt viikossa takana nyt vuoden verran eikä oikeastaan näy missään. Näin nelikymppisenä kudokset on jo veltostuneet päältä. Olen normaalipainoinen enkä halua laihduttaa alipainoiseksi saadakseni lihakset kunnolla näkyviin. Riittää kun voin hyvin.
tässä eräs jolla salia ja aerobista 4-5 krt viikossa takana nyt vuoden verran eikä oikeastaan näy missään. Näin nelikymppisenä kudokset on jo veltostuneet päältä. Olen normaalipainoinen enkä halua laihduttaa alipainoiseksi saadakseni lihakset kunnolla näkyviin. Riittää kun voin hyvin.
Selluliittisi ei tule lähtemään. Kollageeni- ja elastaanipitoisuuksille ei voi itse mitään.
se näkyy heti sisäisenä hyvinvointina :)
Aloitin tallihommat pari kuukautta sitten ja ennen litteä, mutta lihakseton vatsa kiinteytynyt huomattavasti, samoin hartiat ja reidet saaneet näkyvästi lihasta ympärille.Peffa on vielä aika hyllyvä, mutta eiköhän sekin kohta kiinteydy!?
Olen siis 155cm/48kg ,kohta 40v, kuuden lapsen äiti.
Aloitin tallihommat pari kuukautta sitten ja ennen litteä, mutta lihakseton vatsa kiinteytynyt huomattavasti, samoin hartiat ja reidet saaneet näkyvästi lihasta ympärille.Peffa on vielä aika hyllyvä, mutta eiköhän sekin kohta kiinteydy!?
Olen siis 155cm/48kg ,kohta 40v, kuuden lapsen äiti.
olla kertomatta sulle hieman faktaa.. nainen voi saada _kovalla_ treenillä (vähän muuta kuin tallilla talikon heiluttamista) korkeintaan 3 kg lisää lihasta VUODESSA.
Epäilisin siksi hieman tuota lausettasi "hartiat ja reidet saaneet näkyvästi lihasta ympärille".
Opiskeluaikoina kävin kesätöissä 15 km päässä, ja kuljin pyörällä työmatkat joka päivä. Eli vähintään 30 km pyöräilyä 5 kertaa viikossa. Kahden kuukauden kohdalla vanhat farkut oli aina löysät vyötäröstä mutta pirun tiukat reisistä. "Onneksi" tilanne palautui nopeasti ennalleen syksyn kuluessa.
Toinen juttu on sitten se, millaista treeniä ne jumpat on. Itse olen himobiccaajana pettynyt nykyiseen trendiin, että lähes kaikki tunnit on jotain zumbaa tms. Ne eivät millään ole yhtä tehokkaita, kun kunnon vanha aerobic+lihaskunto päälle.
Aloitin tallihommat pari kuukautta sitten ja ennen litteä, mutta lihakseton vatsa kiinteytynyt huomattavasti, samoin hartiat ja reidet saaneet näkyvästi lihasta ympärille.Peffa on vielä aika hyllyvä, mutta eiköhän sekin kohta kiinteydy!? Olen siis 155cm/48kg ,kohta 40v, kuuden lapsen äiti.
olla kertomatta sulle hieman faktaa.. nainen voi saada _kovalla_ treenillä (vähän muuta kuin tallilla talikon heiluttamista) korkeintaan 3 kg lisää lihasta VUODESSA. Epäilisin siksi hieman tuota lausettasi "hartiat ja reidet saaneet näkyvästi lihasta ympärille".
Sokeri ja valkoinen vilja pois ja kas, saat vyötärön.
mää meen ihan selluliittiseksi sokerista ja jos kävely jää vähälle. ja ei mulla ainakaan tarkoita sitä, että jos selluliittia kertyy etteikö sitä ainakin suurimmaksi osaksi saisi pois.
Mulla meni sellaset puolitoista vuotta, että olen nyt täysin tyytyväinen kroppaani. Kroppa on kiinteytynyt ja vatsalihakset näkyy nätisti;)
Juuri sitä mitä hainkin;) Käyn erilaisissa jumpissa (pilates, core, pump jne) ja lenkillä. Ikää mulla 35v ja kolme lasta.
Normaalia ruokaa syön ja herkkujakin (mutta ei mättämällä), hiilareita olen vähentänyt. Mitat 168cm/55kg. Eli kyllä siinä aikaa menee että tuloksia alkaa näkyä.
Siis missä mielessä hoitajan homma raskasta ?
Olen ollut teholla,päivystyksessä, normi vuodeosastlla + psykiatrisella, en muista että ois koskaan tullu hiki ( paitti joskus jos olin krapulassa töissä ).
Huomaat kyllä kun miehillä alkaa kuola valua suusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä mielessä hoitajan homma raskasta ?
Olen ollut teholla,päivystyksessä, normi vuodeosastlla + psykiatrisella, en muista että ois koskaan tullu hiki ( paitti joskus jos olin krapulassa töissä ).
Ajattelit, että näin 14 vuoden jälkeen kysymyksesi on ajankohtainen?
Etkö sairaanhoitajana tiedä, että selluliitti ei lähde?
koska näkyy mikä? jos syöt kuin sika niin ei näy koskaan mitään.
ite oon 167/58 tällä hetkel. enimillää olin 167/66... mulla paino putoo vaa melkee stressillä... liikun kyl paljon, mut pitää liikkuu pitkään ja paljon et alkaa näkyy... :/