Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen keskustassa asuvat: Missä lenkkeilette?

Vierailija
11.04.2011 |

On muutettu esikaupungista keskustaan. Entisessä paikassa lenkkipolut lähti lähes takapihalta ja vaikka ne nyt tietty vielä onkin hiihtäjien käytössä niin olis ainakin paljon lenkkeilyyn ja hölkkään sopivia rauhallisia pikkukatuja ja kevyenliikenteen väyliä. Käytännössä kaikki kadut sopivat hölkkäänkin.

Keskustassa tilanne on hieman toinen. Ei oikein tee mieli siihen stockan eteen mennä hölkkäpuvussa. Voisko joku vinkata sellaisia sopivia rauhallisia pikkureittejä - mulle riittäin ihan 3-5 km tai sit pitempiä 7-10km - reittejä, jotka lähtis Keskustasta kosken itäpuolelta. Asun Jussinkylässä, joten Pynsäkin on vähän turhan kaukana. Haluaisin siis jotain, mihin ei tarvitsis erikseen lähteä lenkkipolulle, vaan se reitti menis suht läheltä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohti arboretumia ja siitä sitten Pyhäjärven rantoja seuraillen järvi ympäri. Koko lenkille tulee mittaa n.27km, arboretumissa helppo tehdä vaikka kymppi.

t. maratoonari

Vierailija
2/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes tähtäintä maratonille. Arboretum on kieltämättä kiva, mut jussinkylästä sinne pitää mennä keskustan läpi - mitä kautta? Hölkkäätkö itse esim koskenrantaa vai rautatienkatua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rantaa. Arboretumissa saa näppärästi lyhyemmän tai pidemmän lenkin. Pitkä tulee kivasti kun kiertää ensin toista reunaa eteenpäin Pirkkalan rajoille ja paa sitten toista puiston reunaa takaisin.

Vierailija
4/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Juhannuskylästä pääse aika näppärästi Kauppiin?

Itse kävin lenkillä kaupissa, kun asuin juhannuskylässä.

Vierailija
5/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä valinnanvaraa riittää.

Vierailija
6/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en haluis mennä bussilla sinne jonnekin, vaan lähteä kotiovelta...

t ap, jolla keskustan maantiedekin on hieman hakusessa, mutta onhan tästä kauppiin nyt monta kilometriä..

Vierailija
7/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tästä kauppiin nyt monta kilometriä..

Lapintietä ylöspäin, sillan yli ja siitä joko Rauhaniemeen tai Kauppiin, ei se kaukana ole ollenkaan!

Vierailija
8/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin mä ajattelin, että pitää mennä teiskontietä sairaalalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän