Säilyttääkö kaikki miehet kortsua lompakossa?
mies unhohti lompakkonsa kotiin ja soitti juuri ja pyysi mua etsimään sieltä yhden tarvitsemansa kuitin, lompakkoa penkoessa sieltä sitten löytyikin kortsu. Itse emme sellaisia käytä kun mulla on ihan muu ehkäisy käytössä. Emmekä ole käyttäneet pariin vuoteen. Onko kellään tietoa, onko tuo joku hätävarakortsu jota miehet piilottelevat lompakoissaan siltä varalta että hairahtavat pettämään? vai tarkoittaako tuo että sillä on jo joku kenen kanssa niitä käyttää? näytti vielä sen näköiseltä kortsulta että luulen muistavani jos olisimme itse niitä joskus käyttäneet..Päiväys tuossa menee umpeen 10/2013, onkohan kuinka vanha vai tuore tapaus? Auttakaa nyt joku, meinaan seota täällä.
Kommentit (20)
Sitäpaitsi lompakossa roudattu kortsu on epäluotettava, sillä se on saattanut hinkkaantua hajalle. Eli lompakkokortsu ei ole luotettava seksitautien ehkäisemisessä, joten kysy ihmeessä mieheltäsi missä mennään.
toivoi, että löytäisit kortsun ja pistäisit suhteen poikki.
on tarvittaessa kortsu saatavilla kun pulu käy pyydykseen. Koska panevat joka tapauksessa niin parempi kortsun kanssa kuin ilman.
tai 100%sen varma en tietenkään voi olla, ku en oo penkonu sen lompakkoa, mutta en jaksa uskoa, että sieltä kortsu löytyis vaikka penkoisinkin... en jaksa tarkistaa..:) vaikka lompakko onkin tuolla keittiön kaapissa
kyllä mä ihmettelisin suuresti jos miehen lompakossa olisi kortsu! Kuljetatko sinä kortsuja käsilaukussa? Siis tietenkin siinä tapauksessa, ettei yhdessä niitä käytä. Kysy ihmeessä. Nythän olet kuitenkin luvan kanssa sitä lompakkoa kaivellut.
olenhan mä tuosta järkyttynyt mutten viitsi kunnon hepuleita vielä vetää ennenkuin saan kysyttyä asiasta mieheltä, en halua puhelimitse kysyä vaan kasvokkain kun tulee kotiin.
Olemme olleet yhdessä nyt reilut 3vuotta. Kun tavattiin, hän kantoi kortsua aina lompakossaan, itselläni ei ollut kotona niitä joten kun vieraili luonani se tuli tarpeeseen. Joten tiedän että ennen hänellä oli aina sellainen lompakossa. En ole katsonut hänen lompakkoonsa aiemmin joten en tiedä onko siellä ollut siitä lähtien aina kortsu vai onko se nyt joku "uus juttu". Onhan se toki järkevämpää käyttää ehkäisyä kuin vetää paljaaltaan jos täytyy mennä pettämään, mutta nyt asia kuuluu kyllä mullekin jos pettää sillä meillä ei ole tietääkseni mitään avointa suhdetta. Koitan nyt pysyä rauhallisena ihan lapsenkin takia ettei hän hätäänny mikä äidille tuli. Olen äitiyslomalla siis pienen lapsen kanssa. Meillä on vilkas seksielämä, seksiä poikkeuksetta joka päivä. Odotellaan mitä tästä tulee..lisää kommentteja kaipailisin! kiitos edellisistä.
ap
Ja jos olisi alkaisi epäilyttämään.
on kantanut kortsua lompakossaan voi olla ihan oikeasti vain vanha tapa, vaikkei sille olisikaan tarvetta. Kortsut myös säilyy todella pitkään, joten vanhenemisajan kanssa voisi nippanappa mennä yksiin.
Varsinkin jos teillä seksiä päivittäin, niin tuntuisi hassulta että vielä pettäisi siihen päälle.
Toki koskaan ei voi olla varma. Itse kysyisin miksi se siellä on ja milloin ostanut. Harva mies kuitenkaan rehellisesti vastaa: Käyn ruokatunnilla panemassa sihteeriä. Eli sun on vain itse päätettävä uskotko miehen sanomisiin vai et.
äläkä ota asiaa puheeks, vaan tsekkaa viikon päästä uudelleen onko kortsun päiväys vaihtunu.
Lompakko on vaarallinen paikka kortsulle. Lämpö tuhoaa kumin melko nopeasti.
Matkalaukussa kyllä on (mies reisu hommissa)...
Lompakko on vaarallinen paikka kortsulle. Lämpö tuhoaa kumin melko nopeasti.
Matkalaukussa kyllä on (mies reisu hommissa)...
ja mieheltä löytyi syksyllä kortsu lompakosta. En epäillyt hetkeäkään, että olis sen sinne laittanut lähiaikoina jotain muuta naista varten, koska siitä kortsusta tosiaan näki, että oli ollut kauan lompakossa.
kun mies tuli lounastauolla kotiin noutamaan unohtuneen lompakkonsa. Kuulemma on pitänyt sitä vain varalta siellä jos sattuisimme joskus tarvitsemaan, muisti että alkuvuodesta olimme käyttäneet kondomeja parin viikon ajan kun olin vaihtanut ehkäisystä toiseen ja oli kuulemma siltä ajalta jäänyt se kortsu sinne lompakkoon. Vaikutti vastatessaan ihan normaalilta eikä epäilyttävältä, joten oiskohan sitten puhunut totta. En itse tuota alkuvuotista "kortsuttelua" muistanut ollenkaan mutta taitaa kyllä pitää paikkansa. Lieko sitten olin vain vainoharhainen.
ap
hankaantuu ym. jos sitä vaan kotona tarvitaan?
kun mies tuli lounastauolla kotiin noutamaan unohtuneen lompakkonsa. Kuulemma on pitänyt sitä vain varalta siellä jos sattuisimme joskus tarvitsemaan, muisti että alkuvuodesta olimme käyttäneet kondomeja parin viikon ajan kun olin vaihtanut ehkäisystä toiseen ja oli kuulemma siltä ajalta jäänyt se kortsu sinne lompakkoon. Vaikutti vastatessaan ihan normaalilta eikä epäilyttävältä, joten oiskohan sitten puhunut totta. En itse tuota alkuvuotista "kortsuttelua" muistanut ollenkaan mutta taitaa kyllä pitää paikkansa. Lieko sitten olin vain vainoharhainen. ap
Kerran teillä on vasta hiljan tällainen tilanne ollut. Outoa kyllä ettei itsellesi tullut mieleen, mutta hyvä näin. Joskus kannattaa vaan luottaa. :)
hankaantuu ym. jos sitä vaan kotona tarvitaan?
sun käsitys seksielämästä parisuhteessa siis on se, että seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan kotona. Sängyssä, peiton alla, iltaisin? Lauantaisaunan jälkeen? Ihanan spontaania.
mutta tosiasiahan on että kortsuissa on päiväys pitkälle. Ite ostin niitä viimeksi vuonna 2008, ja niissä on päiväys vuoteen 2012 kun äsken tarkistin. Eikä se lompsakossa kovin nuhjuiseksi mene. Että voi olla ihan viaton juttu. Mutta nytpähän tiedät jos se sieltä häviää tai vaihtuu toiseen..
on se parempi olla varautunut.