Luukku.com ei toimi??
Kommentit (18)
hei nyt on taas 4.1.-12v. en päässyt millään kirjautumaan luukun verkkosivuille, mutta YRITIN HETI SOITTAA TUKIPALVELUUNSA, ODOTIN TOSI KAUAN JA HUOMASIN, MITEN OVELASTI TUKI KALASTAA IHMISIÄ, soitin heti IHMETTELLIN MIKSI MUKA HETI JO KLO 9.00 OLI HIRVEESSTI RUUHKAA, huom TÄMÄNKÖHÄN TÄHDEN LUUKKU ON ILMAINEN, ETTÄ PITÄVÄT automaattisessa puhelimessa, jotta saavat rahansa hekin. TOIMINTA EI OLE ALKUUNKAAN MIELEKÄSTÄ
Toissa päivänä oli tilanne, ettei Luukku hyväksynyt salasanaa, joka takuuvarmasti oli oikein.
No tunnin kuluttua hyväksyi taas normaalisti.
Olikohan joku pienempi huoltokatko??
En alkanut soittelemaan Luukkuun sillä maksu on aika kova 0.99€/ min.
Toissa päivänä oli tilanne, ettei Luukku hyväksynyt salasanaa, joka takuuvarmasti oli oikein.No tunnin kuluttua hyväksyi taas normaalisti.
Olikohan joku pienempi huoltokatko??
En alkanut soittelemaan Luukkuun sillä maksu on aika kova 0.99€/ min.
Ei ei taas millään pääse luukkuun.Voi helvesti??Museon aikainen koko systeemi.Täytyy tehdä loikkaus tai takin käänö.
Nyt ei lataa koko sivua, ei edes pääse kirjautumissivulle.
Eilen google ja gmail pois pelistä oin 45 minuuttia. Tänään luukku.com. :-(
Vierailija kirjoitti:
Google toimi kirjautumatta mutta kirjautuminen Googlen palveluihin ei toiminut.
Vian syy olikin ollut muistin loppuminen (linkki löytyy googlella).
Venäläiset hakkerit varmaan testailevat työkalujaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei näköjään pääse ollenkaan nyt. Sen verran pääsin tuossa kolmen aikaan, että huomasin sähköpostin olevan melkein täynnä (prkl Kultajousi, kun lähettää niitä tolkuttoman kokoisia liitteitä) ja olin poistamassa posteja, kun ei taas löytänyt tietä perille, ja sen jälkeen on ollutkin täysin tööt. Mikä piru sitä nyt riivaa??
Lopultakin sivut toimivat ja pääsi kirjautumaan.
Ei toimi edelleen, tulee vaan sivun lataamisvirhe. Eilisiltana oli samanlaisa häikkää jossain kohtaa.
En pääse edes sisään kirjautumissivulle.
Mä en pääse enään iobox.fi tiliini, apuuva?
Vierailija kirjoitti:
Nysse toimi mulla!
Nyt ei ollu puhe busseista.
lataa vaan sisäänkirjautumissivua, eikä mitään tapahdu
ap