Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 7:n keskiarvolla peruskoulusta selvinneiltä pitäisi kieltää lisääntyminen.

Vierailija
11.04.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Kerronpa sulle suuren salaisuuden, sairastelin kaikki kouluvuodet, olin tämän lisäksi koulukiusattu, joten arvaile vain koulumotivaatioitani! Kouluttauduin siten vasta aikuisiällä. Olen kuitenkin pärjännyt ihan hyvin omassa elämässäni. Lapseni valmistuu tänä vuonna ylioppilaaksi ja toinen kahden vuoden päästä. Molemmat ovat pärjänneet kiitettävästi koulussa.

Vierailija
2/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskasta naurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärillä. Epäilen vahvasti. Noilla numeroilla ei pääse kun surkeaan lukioon, ja sieltä eteenpäin ponnistaminen...

No, hatunnnosto jos toi on totta.

Vierailija
4/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoaan lukioon vaikka sitä ei kukaan pitänyt järkevänä vaihtoehtona mun koulumenestyksen omaavalle teinikapinaa elävälle nuorelle. Peruskoulun jälkeisenä kesänä kasvoin ja kehityin paljon. Lukiosta pääsin 9,2 keskiarvolla ja L:n papereilla.

Nyt olen hoitovapaalla oleva 3 lapsen DI-äiti.

5/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sentään, sun ois pitäny infoo mua aikaisemmin tällaisesta.

6.8

Vierailija
6/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjännyt:) Tyhmyydestä ei ollut kyse vaan kiinnostamattomuudesta. Sekin tuli huomattua vuosien mittaan erilaisissa työelämän palikkatesteissä - olen sen 5% parhaimmiston joukossa aina:D Ja menestyn ihan hyvin työssäni.

Lisäksi 3 äitiään paremmin koulutettua jo aikuista lasta joten polvi on "pojasta" parantunut vaan!

Vierailija
7/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti ei edes LÄPÄISSYT keskikoulua (=nykyistä peruskoulua). Osin siksi, että minä tulin väliin, osin siksi, että isänsä joutui vankilaan eikä enää maksanut lukukausimaksuja ja osin siksi, että oli jo jäänyt kahdesti luokalleen, eikä se keskiarvo tosiaan ollut yli seiskaa. Isänikään ei juuri koulunkäynnistä piitannut, tuli pientilalta ja halusi/oli pakko mennä mahdollisimman pian töihin.

No hyvä kuitenkin että lisääntyivät. Minä, hänen lapsensa nimittäin, olen dosentti, kansanvälisen tason tutkija. Pikkusiskoni ei kyllä ole koskaan valmistunut yliopistosta, mutta on kuitenkin isossa kansainvälisessä pörssiyhtiössä kivassa asemassa.

Vierailija
8/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiarvo huiteli seiskan pintaa, mutta kirjotin ylioppilaskirjoitukissa pelkkä L:ää ja E:tä ja opiskelin sittemmin vielä yliopistossa.

Ei se peruskoulun päättötodistus nyt välttämättä kerro niin hirveästi ihmisestä, ei edes akateemisessa mielessä.

Vierailija
9/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun päästötodistuksella ei ole paskankaan merkitystä. Jos oikein haluaa lukioon, löytyy sellaisiakin, joihin pääsee alle seiskan keskiarvolla.

Jotkut eliittilukiot karsiutuvat, mutta hei: niidenkin opetuksen erinomaisuudesta voi olla montaa mieltä. Ei vaadita kummoista tasoa, että 9,5 keskiarvolla lukioon tulevista kakaroista leivotaan ällän ylioppilaita.

Joten lukiossakin se menestys on ennen kaikkea oppilaasta itsestään kiinni.

Monella se motivaatio löytyy vasta lukiossa tai jopa vasta yliopistossa. Yksikin tutun tuttu kertasi luokkia vielä lukiossa ja pääsi rimaa hipoen ylioppilaaksi. Mutta yliopistossa (mieluisaa ainetta lukiessaan) kukoisti, urakoi maisteriksi muutamassa vuodessa ja on nyt mikrobiologiasta väitellyt tohtori.

PLUS sitten toinen asia: ei hyvä äitiys ole koulumenestyksestä kiinni, ei edes älystä. Tosin tämän ymmärtämiseen vaaditaan enemmän älyä kuin mitä ap:ltä todennäköisesti löytyy, joten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi