Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella 42-47-vuotiaalla on harmaata?

Vierailija
10.04.2011 |

Minusta tuntuu, että ympärilläni kaikki kaverit värjäävät hiuksiaan. Koska heillä on harmaata.

Kuinka monella on jo tämän ikäisenä harmaata? Joka kolmannella? Joka toisella?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen värjännyt nuoruudesta lähtien, oma väri niin mitäänsanomaton.

Ikää 45 ja vähän näkyy tyvessä harmaita

Vierailija
2/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluankin tietää, mikä on prosentuaalinen osuus naisista, joilla on tässä iässä harmaata?

Mitä kakkonen veikkaat oman ystäväpiirisi perustella?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden. Värjään kuuden viikon välein hiukset joten eihän niitä huomaa, mutta hius on ihan erilainen harmaantuessaan, sellainen karhea jouhi. Hiukseni lisäksi alkoivat kihartua harmaantumisen myötä. Suurinosa ystävistäni on minua nuorempia, joten heillä ei vielä harmaita ole. Tunnen ehkä kaksi muuta.

Vierailija
4/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen aika vaalea, joten ei niitä kait ihan helposti näekään.

Vierailija
5/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin ensimmäiset kokovalkoiset hiukset 20v täytettyäni. Minulla on luonnostaan hyvin tummanruskeat hiukset, joten niistä kyllä erottuu. Tää on sukuvika.

Värjään hiuksia, mutta juurikasvusta nään, että otsalta ja ohimoilta olisin jo kokonaan harmaapäinen. Muualla paljon vielä tummiakin hiuksia.

Vierailija
6/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut jo pari vuotta muutama valkoinen hius. Hiukseni ovat hyvin tummanruskeat, joten niissä näkyy hyvin nuo harmaat. Olen nähnyt esim. yhdellä 20-vuotialla intialaisella tytöllä pari harmaata hiusta.

Vierailija
7/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään säännöllisesti

Vierailija
8/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enkä jaksa. Ei sille ikääntymiselle mitään voi, en viitsi ruveta turhaan temppuilemaan.

Vierailija
9/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitivalkoinen hius omien seassa. Tosin olen aina värjännyt (kaupan kevytväreillä) hiuksiani joten ainoa mistä näkisi on juurikasvu mutta sekin on vielä ruskeaa, nuo valkoiset ei ota väriä lainkaan.

Vierailija
10/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 33 v ja minulle on tullut harmaita jo VUOSIA! Suvussani harmaannutaan aikaisin, eli sen kanssa on vaan elettävä. Kuuden viikon välein värjään hiukseni ja hyvin pysyvät piilossa.

Vierailija
11/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeista hiuksista ne erottuvat hyvin. Nyt laitoin väriä päähän, en niinkään harmaiden takia kuitenkaan.

Vierailija
12/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikeestikin melkein kaikilla on jo tuon ikäisenä, jos oikein etsii... ;) Itsekään eivät sitä ehkä tiedä.. :D

Mutta joo, itse 30 vee, ja harmaita on jo jopa niin paljon että on "pakko" värjätä.

Vierailija
13/13 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ensimmäisen 32-vuotiaana, nyt 38-vuotiaana ei tarvitse etsiä, vaikkei vielä ihan yleisilmeenä näykään (en värjää). tummahko olen ja suvussa äidin puolella harmaannutaan aika aikaisin.

VArmasti suurimmalla osalla nelikymppisistä on harmaata, mutta vaaleasta niitää on vaikea erottaa. Mustatukkaisilla näkyy tietysti tosi selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän