Onko muita joilla oviksen aikaan iskee musertava panetus?
Vai olenko ihan yksin. Mä olen kolmisen päivää ihan kuutamolla, vaan seksi pyörii mielessä ja panettaa tauotta.
Turhan koettaa saada mitään yhteyttä, olen ihan muissa maailmoissa.
Onko muita?
Kommentit (17)
Ja siis todella sairaasti.
Olen jopa itseäni paljon vanhemman miehen kanssa pannut kun oli sietämätön panetus ja löysin hänet netistä.Asumme samalla paikkakunnalla niin enkö juossut sit hänen luo hakemaan apua.
Silloinhan sitä juuri luontaisesti panettaakin. Luonto hoitanut tämänkin asian parhain päin.
jos siut saisin, niin kaikkeni antaisin . . .
sorry, ootte juuri tuollaisia, otan osaa . . .
standing tower!!!
Tai siis yleensä ei ole kiva. Mutta kiva kun ei oo yksin.
ap
Luonnon oma ehkäisykeino. Monkkareitten jälkeen heti on ihan kaamea panetus päällä.
t: neljän äiti
Ja sperma kiinnostaa ihan älyttömästi.
ennen kuukautisia. Onneksi mies antaa aina. Viimeksi ihmetteli ihastuneena, kun olin tavallista villimpi;D
anteeksi ap vertaus, mutta tuo kuulostaa kuin meidän narttukoira juoksuaikana, sekin tavoittamattomissa silloin, huokailee vaan eikä ruoka maistu :)
tosin ainahan mulla mutta oviksen aikaan oikein pyörii housutkin jalassa :D
pimppi märkänä koko ajan, nyttenkin. Enkä mitään saa kuitenkaan, turhauttavaa.
Jos oviksen aikaan kuvittelee ihastuvansa, pitää sinkkuna itseltään kysyä, olenko ihastunut ihmiseen itsenään vai pelkästään seksiobjektina :D
noin kolmen päivän ajan. Ei muulloin.
anteeksi ap vertaus, mutta tuo kuulostaa kuin meidän narttukoira juoksuaikana, sekin tavoittamattomissa silloin, huokailee vaan eikä ruoka maistu :)
Mä olen verrannut itseäni mouruavaan kujakissaan "juoksuaikanani".
ap
Kivahan se on, kun juuri silloin on otollisimmillaan ja tekee mieli, mutta tietää, että miehelle kumihupun käyttö on epämieluisaa. Tekee kyllä mieli koko ajan...