Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantai-ilta pilalla.Kiukutteleva mies ei suostu menemään nukkumaan..

Vierailija
09.04.2011 |

Tossa se makaa sohvalla, hieroo silmiä ja kiukuttelee. Lämmitin velliäkin 100 ml, mutta sekään ei auta. Kapalossakin oli 10 minuuttia, mutta rimpuili itsensä siitä ulos. Meillä alkaa huomenna unikoulu, mä en kestä tällästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan johdonmukainen ja tiukka. Meillä autto, kum juotin pari pulloa olutta. Ihan keskiolut käy. Se tuo jotenkin paremmin unen silmään. Saattaa nukahtaa ihan kesken sen toisen pullon. Ihanan helpottavaa. Se kans auttaa, että syötät vatsan ihan tosi täyteen. Sitten paijailet vähän aikaa ja varmasti alkaa silmät meneen kiinni. Tollasia vaiheita tulee kuule kaikkien miesten kanssa. Se on vaan kestettävä...yleensä kuitenkin helpottaa. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/6 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidät sitä vähän aikaa kainalossa, että alkaa tuoksua sinulta (tuo turvallisen olon nukahtaa). Annat sen sitten unileluksi miehelle. Hätätapauksessa voi nukuttaa myös pullolle, mutta en siihen ei kannata totuttaa - muuten mies tulee vaatimaan joka iltaisen karhunsa tai karjalansa kauhean uhmakohtauksen kera.

Sanot vielä oikein jämptisti, mutta samalla oikein ystävällisesti "nyt on ilta ja illalla nukutaan". Toista tämä niin monta kertaa kuin tarvitaan ja lopulta miehesi menee nukkumaan ja rauha palaa taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä liian nopeasti vieroitettu. Takaan, että on tyytyväinen. Ja kyllä se unikin sitten tulee.

Vierailija
4/6 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin rasittava vaihe tuo kukkuminen eikä tosiaan mikään tunnu auttavan. Minä olen nyt jättänyt ihan huomiotta koko kiukuttelut ja kappas vain; mies onkin alkanut nukahtaa illalla ihan itsekseen. Ei siis tarvittu unikoulua, vaikka ehdin jo sinne pyytää lähetettä (ajattelin sitä sairaalan unikoulua kokeilla - en minä enää olisi jaksanut yötolkulla sen kanssa pelleillä). Jos olisin tiennyt miten voi mennnä miehen kanssa illat hankaliksi ja jäädä yöunet ihan rikkonaisiksi, niin olisin kyllä harkinnut kaksi kertaa koko juttua...

Joten sympatiat ap:lle; kyllä se mies vielä joku ilta ihan itse menee sänkyynsä ja jää tyytyväisen unta odottamaan. Sitä odotellessa ei muuta kuin voimia ja kärsivällisyyttä!

t. KohtalonToveri

Vierailija
5/6 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ollut liikaa viime aikoina palstalla. Keksi jotain uutta.

Vierailija
6/6 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon luontevampaa ottaa mies viereen ja antaa sen nukahtaa kunnoin lempimisen jälkeen. Oma käsi on kuulkaa surkea korvike oikean pesän rinnalla!

Hyvät yöunet takaa myös se, että miestä ulkoilutetaan riittävästi ja se saa tavata lajitovereitaan.

Kun mihen elämä on täynnä mielekästä puuhaa lehden rapistelusta luonnollisestui nurkalla pissimiseen, se hyriseeja kiittää emäntäänsä kantamalla tilipussin kiltisti kotiin eikä kuoppaa sitä vielä pahemman päivän varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi