Sivistymätön, huono-osainen, ruma, tyhmä, tyylitön ja täysin juntti nainen vastailee kysymyksiin!
Kommentit (7)
Millä perusteella olet noita kaikkia?
sivistymätön = ei akateemista koulutusta
huono-osainen = bruttopalkka alle 4000 eur kuussa
ruma = läski, persevä, kierot silmät
tyhmä = en tiedä mikä minulle on hyväksi
tyylitön = käytän tunikoita ja legginssejä, tarvitseeko perustella lisää? :D
täysin juntti = tykkään Mariskooleista ja Unikko-verhoista
nainen = tarvittavat vehkeet löytyy
T:shrtttn
Ootko kännissä? Kuinka paljon juot alkoa?
en ole. eilen kyllä olin, ja sen tunnen nyt nahoissani :D
Vai peräti alempaan et huono-osaisuus olisi helpommoin periytettävissä.Sitäpaitsi paljastit jo itses.Sun kysymys on täydellistä suomea joten et voi olla täysin sivistymätön.=)
Mitä mieltä olet Kalasataman romaneista?
Tätä mieltä: ne on tulleet tänne vaan rötöstelemään ja nyhtämään rahaa erilaisten tukien muodossa. Ne pitäisi Ranskan tyyliin pakata lentokoneeseen ja palauttaa sinne mistä tulivatkin. "Työvoiman" vapaa liikkuvuus EU:n alueella, pah sanon minä! D
Tiesitkö, ettet ole niin sivistymätön juntti kuin luulet? Osasit nimittäin kirjoittaa sanan huono-osainen täysin oikein!
Hmmm. oikeinkirjoitus onnistuu, mutta kai sitä voi juntteilla silti?
Oletko ajatellut naida parempaan sukuun? Vai peräti alempaan et huono-osaisuus olisi helpommoin periytettävissä.Sitäpaitsi paljastit jo itses.Sun kysymys on täydellistä suomea joten et voi olla täysin sivistymätön.=)
Olen jo naimisissa duunarin kanssa. Ei olla mistään hyvistä suvuista kumpikaan, ihan taviksia hämäläis-karjalais-keskisuomalais-stadilais-sekoituksia sukujuuriltamme :D
Osasit nimittäin kirjoittaa sanan huono-osainen täysin oikein!