Onko joku teettänyt Eurokankaassa verhoja?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen teettänyt Helsingin Eurokankaalla kahdet verhot. Tilasin ne netin kautta, enkä edes nähnyt kankaita luonnossa. Kumpiinkin verhoihin olen erittäin tyytyväinen. Ne olivat täsmälleen sen mittaiset kuin pitikin, ja ompelujälki oli hyvää. En tunnista tuota edeltävän kommentoijan väitettä, että yläkäänteisiin olisi käytetty 30 cm ekstraa. Alakäänteiden leveys on sopiva ja käänne on kolminkertainen, ja niin pitääkin olla jotta verhon alaosaan tulee riittävästi painoa ja verho laskeutuu hyvin. Tämän lisäksi tilasin verhoihin painot. Myös yhteydenpito oli sujuvaa ja lisäkysymyksiini vastattiin ripeästi.
Taitaa olla yrittäjä itse kehumassa? Ompelijana tiedän, että verhot laskeutuu muutenkin kuin mainitesmillasi superpaksuilla käänteillä.
Niinpä, eikö niistä helmoista tule tönköt, jos ne on liian paksut.
Todellakin on tönköt ja rumat.
Vierailija kirjoitti:
höpöpöpö taas... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siksi en osta verhoja sieltä kun pitää se käsiraha maksaa.
mikä hiton käsiraha! Suunnittelijan kanssa suunniteltiin,valittiin verhot,sain päivämäärän jolloin saa hakea,
kävin,maksoin ja ripustin ikkunoihin!
Halpaa oli,ei yhtään sen kalliimpaa kuin valmisverhojen osto,viiteen ikkunaan noin kakssataa,pari v sitten
Kyllä vaativat käsirahan. On sitten hankalampi perua kauppa, jos lopputulos ei olekaan sovitunlainen. Siinä tilanteessa vedotaan myymälän standardeihin, jotka eivät ole mitenkään korkeat.
Niin juuri, jos et ole tyytyväinen lopputulokseen sinulle kerrotaan Eurokankaassa verhojen olevan "standardin mukaiset". Tämä tarkoittaa sitä, että et voi reklamoida, koska tuote vastaa heidän tasoaan.
Jouduin korjauttamaan verhojen käänteet omaan piikkiin ompelijalla, kun eivät Eurokankaassa niitä suostuneet korjaamaan, koska olivat myyjän mielestä "standardin mukaiset". Ompelija sitten purki käänteet ja muutti ne ohuemmiksi. Olisin säästänyt rahaa niin kankaan mitassa kuin ompelukustannuksissa, jos olisin heti ompeluttanut verhot ammattilaisella... Puhumattakaan mielipahasta, jonka töykeä palvelu aiheutti.
Eurokankaassa on melkein koko ajan verhojen ompelu kaupanpäälle kampanja menossa. On vähän aikaa pois ja taas tulee uudelleen. Ei kannata mennä halpaan. Itse menin. Lopputulos oli hirveä, kun ommel kuroi kangasta. Myyjä vaan pyöritteli silmiään valitukselle. Mitään ei korjattu eikä korvattu. Meni siinä vaan rahat hukkaan.
Mieti kahdesti haluatko tukea tällaisen firman toimintaa. Kyykyttää työntekijöitään ja asiakkaitaan. Netissä useita keskusteluja Eurokankaan työoloista ja palvelun tasosta. Ilmeisesti tilanne ollut huono jo vuosia eikä mitään parannusta ole tehty.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3685122/eurokangas-tyopaikkana
höpöpöpö taas... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siksi en osta verhoja sieltä kun pitää se käsiraha maksaa.
mikä hiton käsiraha! Suunnittelijan kanssa suunniteltiin,valittiin verhot,sain päivämäärän jolloin saa hakea,
kävin,maksoin ja ripustin ikkunoihin!
Halpaa oli,ei yhtään sen kalliimpaa kuin valmisverhojen osto,viiteen ikkunaan noin kakssataa,pari v sitten
Käsirahaa vaativat! Tämä tekee reklamoinnista vaikeampaa, jos ei ole tehty niin kuin on sovittu. Vaikka suullinen sopimus sitoo myös myyjää niin tämä ei päde Eurokankaassa. Jos joku sillä laadulla haluaa verhot ompeluttaa niin kannattaa olla tarkka, että kaikki mitä on sovittu on myös kirjoitettu ylös. Muuten saattaa yllätyksenä tulla sutta, josta ei voi reklamoida!
Koskaan missään ikinä en ole saanut niin huonoa palvelua ja niin huonosti ommeltuja verhoja kuin Eurokankaasta.
Väkisin myyvät verjopainoja, verhojen silitystä ja sivujen ompelua, vaikka et tarvitse mitään noista. Myyjillä ei ole käryäkään mikä sopii millekin kankaalle. Ompelu laatu ei vastaa laadukasta käsityötaitoa, vaan on hikipaja surauttelu tasoa. Nopeesti tehty, kaikki samalla tyylillä välittämättä kankaan ominaisuuksista. Lopputulos on varma pettymys. Kaikki näkemäni valmisverhotkin on paremmin ommeltu kuin Eurokankaassa ompelutetut. Kehtaavat vielä ommella verhojen käänteisiin kiinni oman logonsakin!
Teetätin siellä verhot kakkosnelosesta ja kyllä tuli hyvät ja kestävät.
Vierailija kirjoitti:
kalle a kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just hain verhot ja en ole tyytyväinen. Kankaina kaupassa näyttivät keveämmiltä kuin ommeltuina. Luotin liikaa Hgin keskustan suunnittelija S:aan, ajattelin,että ammattilainen osaa nähdä tuotteen valmiina, kun oli tapettipalakin mukana.
En kannata ko kauppaa, parempaa ja halvempaa palvelua olen saanut kodin anttilastaTuskin kannattaa anttilaa mainostaa kun sitä ei ole olemassakaan enää
Vastasit viestiin vuodelta 2014!
Silti!
Ihmettelen niitä, jotka moittivat verhojen ompelua kalliiksi. Ostin kesällä Eurokankaasta verhot kolmeen ikkunaan, jokaiseen tuli kaksi verhoa. Neljä verhoa ompelutin liikkeessä. Maksoi kympin kappale, kun ommeltiin ala- ja yläkäänteiden lisäksi myös sivut. Työn jäljessä ei ollut mitään huomauttamista. Minusta kymppi on naurettavan halpa hinta siihen verrattuna, millainen työ ompelussa on, kun sen tekee itse.
Jätin nimittäin kahden verhon ompelun itse tehtäväksi, koska halusin kutistaa näiden verhojen kankaan ennen ompelua, jotta voisin pestä verhot tarvittaessa ilman kutistumisen vaaraa. Nämä verhot tulivat keittiön ikkunaan kohtaan, johon voi joskus räiskyä ruokaa laitettaessa. Lisäksi ikkuna päättyy kiinteään työtasoon, joten verhot eivät voi olla yhtään liian pitkät, mutta myös (mahdollisen kutistumisen jälkeen) pari senttiä liian lyhyet verhot näyttäisivät hassuilta.
Verhojen ompelussa oli uskomattoman kova työ. Vaikka olen suhteellisen kokenut ompelija - olen mm. ommellut satoja vaatteita - minulta meni yli 6 tuntia näiden kahden verhon leikkaamiseen ja ompeluun. Eurokankaan perimä hinta (yhteensä 20 euroa kahdesta verhosta) tuntui sen jälkeen naurettavan halvalta.
Olen teettänyt eurokankaalla verhoja aika useinkin. Nyt ihmettelin kun verhojen silityksestä ottavat lisähintana 20€ verholta. 2 verhoa jo 40€ on iso hinta. Siihen kangas ja ompelut päälle. Hyvää jälkeä kyllä tehneet.
Mutta kukkarossa tuntuu.
Ainoan kerran kun kävin eurokankaassa, myyjällä, ilmeisesti virolainen, oli sakarainen taidesormus joka tarttui kankaaseen. Kangas oli monikerroksinen pimennysverho, kangas ohuita säikeitä. Huomasin sen kaupassa ja myyjäkin huomasi, mutta vauhdilla vaan kääri ja laittoi hintalapun. Ikkunaan laitettuna lankapako näkyi selvästi. Olin masentunut niihin aikoihin ja jo verhon osto ja asennus oli iso suoritus. En valittanut mutta aina tuo muistuttaa pahan vallasta. Oli kallis kangas. Kangasmyyjien ei pitäisi käyttää koruja. Huono kauppa.
Oletteko tilanneet Eurokankaan verkkokaupasta viime aikoina? Itse tilasin ja sitä tilausta odottelen vieläkin saapuvaksi, vaikka heidän ilmoittamansa toimitusaika on jo ollut ja mennyt. Lieneekö koko tilaus hukattu jonnekin. Tai sitten koko kangasta ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tilanneet Eurokankaan verkkokaupasta viime aikoina? Itse tilasin ja sitä tilausta odottelen vieläkin saapuvaksi, vaikka heidän ilmoittamansa toimitusaika on jo ollut ja mennyt. Lieneekö koko tilaus hukattu jonnekin. Tai sitten koko kangasta ei olekaan.
Tilasitko kangasta vai valmiiksi ommellun tuotteen (verhot, pöytäliinan tms.)?
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut ja kyllähän meni varmaa toista viikkoa saada paketti mutta toisaalta ei mulla nyt niin kiire ollut tuon kankaan kanssa. Ainoa mikä harmitti oli, kun kankaan väri ei vastannut ruudulta näkemäni perusteella kuviteltua sävyä. Kuvittelin tilaavani keltaisen kankaan, mutta sävy olikin omenanvihreä.
Vierailija kirjoitti:
Kysele perään. Tuskin olet ainoa asiakas joka tilaa sieltä kangasta. Voihan noita tilauksia joskus hukkuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasitko kangasta vai valmiiksi ommellun tuotteen (verhot, pöytäliinan tms.)?
Tilasin pelkkää kangasta, jota sivujen mukaan oli silloin varastossa ja on edelleen.
Tämä. Miksi ilmoitetaan jokin toimitusaika, jos siinä ei pystytä pysymään. Varsinkin varastosta valmiiksi löytyvän tavaran suhteen ei luulisi olevan mahdottomuus. Hyvin helposti asiakas tilaa seuraavaksi jostain muualta.
Juuri näin yrittäjä itse täällä yrittää paikata huonoa asiakaspalvelua.