Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku teettänyt Eurokankaassa verhoja?

Vierailija
09.04.2011 |

Onko kallista, millaista palvelua?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme ensimmäiseen omaan asuntoon, maalasimme innoissamme seinät haluamillamme väreillä, ja samalla sain vision, että haluan keittiöömme sivuverhon yhdestä tietystä Marimekon kankaasta. Yleensä olen aika tee-se-itse-tyyppi, mutta kun kyseessä oli kallis kangas, en halunnut ottaa sitä riskiä, että sössin homman. Siispä päätin teettää verhon.

Kyseisen kankaan tuotantoa oltiin ilmeisesti lopettamassa, joten sen saatavuudessa oli hiukan ongelmia haluamassani koossa ja värissä. Eurokangas kuitenkin onnistui sitä tilaamaa, joten katsoimme läpi verhon mitat ja ripustukset (suuret purjerenkaat) ja jäimme odottelemaan kankaan saapumista. Siinä sitten kestikin kirjaimellisesti viikkokausia, mutta lopulta sain kuin sainkin valmiin verhon käsiini.

Olin verhoon todella tyytyväinen. Ompelujälki oli siistiä, pituus täsmälleen oikein ja purjerenkaat toteutettu todella siististi. Verho sopi paikalleen kuin nyrkki silmään, ja tyytyväisenä mietin, että kyllä oli kerrankin kannattanut teettää työ ammattilaisella. Kunnes muutaman kuukauden jälkeen huomasin kankaan olevan YLÖSALAISIN.

Toisinaan ihmettelen vieläkin miten tämä on edes mahdollista. Olen yleensä tällaisista asioista todella tarkka, mutta kieltämättä kankaan kuvio oli sen verran abstrakti, että jos ei tiennyt miltä sen pitäisi näyttää, ei virhettä välttämättä heti huomannut. Mutta once you see it...

Samaan aikaan hiukan nauratti ja hävetti, mutta kun kyseessä kuitenkin oli selkeä ompelijan virhe, tein asiasta reklamaation. Vaikka verho oli ollut käytössä jo kuukausia, ja tilauksesta oli aikaa liki puoli vuotta, tarjoutui Eurokangas mukisematta ompelemaan uuden verhon. Kaikeksi onneksi kangasta löytyi vielä, ja lopputuloksena sain verhon, johon en oikeasti voisi olla enää tyytyväisempi.

Ei voi siis kehua, että Eurokankaan työ olisi virheetöntä (tämä ei ole ainoa pieleenmennyt tilaustyö jonka tiedän), mutta ainakin omalla kohdallani asiakaspalvelu oli moitteetonta. Kannustan siis muitakin suoraan palautteeseen ja reklamointiin jos aihetta on, firman on paha korjata tekemiään virheitä, jos niistä ei kerrota vaan jäädään kotiin jupisemaan ja mököttämään.

Vierailija
22/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt ja olen tyytyväinen. Myös arvioitu aikataulu piti, vaikka oli kiireinen sesonki joulu 2019.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimennysverhot teetin omakotitaloon. verhoja tuli paljon. yllättävän kallista, mutta kai hyvät tuotteet tulivat, en tiedä. t. mies

Vierailija
24/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutimme ensimmäiseen omaan asuntoon, maalasimme innoissamme seinät haluamillamme väreillä, ja samalla sain vision, että haluan keittiöömme sivuverhon yhdestä tietystä Marimekon kankaasta. Yleensä olen aika tee-se-itse-tyyppi, mutta kun kyseessä oli kallis kangas, en halunnut ottaa sitä riskiä, että sössin homman. Siispä päätin teettää verhon.

Kyseisen kankaan tuotantoa oltiin ilmeisesti lopettamassa, joten sen saatavuudessa oli hiukan ongelmia haluamassani koossa ja värissä. Eurokangas kuitenkin onnistui sitä tilaamaa, joten katsoimme läpi verhon mitat ja ripustukset (suuret purjerenkaat) ja jäimme odottelemaan kankaan saapumista. Siinä sitten kestikin kirjaimellisesti viikkokausia, mutta lopulta sain kuin sainkin valmiin verhon käsiini.

Olin verhoon todella tyytyväinen. Ompelujälki oli siistiä, pituus täsmälleen oikein ja purjerenkaat toteutettu todella siististi. Verho sopi paikalleen kuin nyrkki silmään, ja tyytyväisenä mietin, että kyllä oli kerrankin kannattanut teettää työ ammattilaisella. Kunnes muutaman kuukauden jälkeen huomasin kankaan olevan YLÖSALAISIN.

Toisinaan ihmettelen vieläkin miten tämä on edes mahdollista. Olen yleensä tällaisista asioista todella tarkka, mutta kieltämättä kankaan kuvio oli sen verran abstrakti, että jos ei tiennyt miltä sen pitäisi näyttää, ei virhettä välttämättä heti huomannut. Mutta once you see it...

Samaan aikaan hiukan nauratti ja hävetti, mutta kun kyseessä kuitenkin oli selkeä ompelijan virhe, tein asiasta reklamaation. Vaikka verho oli ollut käytössä jo kuukausia, ja tilauksesta oli aikaa liki puoli vuotta, tarjoutui Eurokangas mukisematta ompelemaan uuden verhon. Kaikeksi onneksi kangasta löytyi vielä, ja lopputuloksena sain verhon, johon en oikeasti voisi olla enää tyytyväisempi.

Ei voi siis kehua, että Eurokankaan työ olisi virheetöntä (tämä ei ole ainoa pieleenmennyt tilaustyö jonka tiedän), mutta ainakin omalla kohdallani asiakaspalvelu oli moitteetonta. Kannustan siis muitakin suoraan palautteeseen ja reklamointiin jos aihetta on, firman on paha korjata tekemiään virheitä, jos niistä ei kerrota vaan jäädään kotiin jupisemaan ja mököttämään.

Tätä ei kyllä usko kukaan :D

Vierailija
25/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen teettänyt Helsingin Eurokankaalla kahdet verhot. Tilasin ne netin kautta, enkä edes nähnyt kankaita luonnossa. Kumpiinkin verhoihin olen erittäin tyytyväinen. Ne olivat täsmälleen sen mittaiset kuin pitikin, ja ompelujälki oli hyvää. En tunnista tuota edeltävän kommentoijan väitettä, että yläkäänteisiin olisi käytetty 30 cm ekstraa. Alakäänteiden leveys on sopiva ja käänne on kolminkertainen, ja niin pitääkin olla jotta verhon alaosaan tulee riittävästi painoa ja verho laskeutuu hyvin. Tämän lisäksi tilasin verhoihin painot. Myös yhteydenpito oli sujuvaa ja lisäkysymyksiini vastattiin ripeästi. 

Taitaa olla yrittäjä itse kehumassa? Ompelijana tiedän, että verhot laskeutuu muutenkin kuin mainitesmillasi superpaksuilla käänteillä.

Niinpä, eikö niistä helmoista tule tönköt, jos ne on liian paksut.

Vierailija
26/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattas hoitaa asiakaspalvelu niin hyvin, että ei tarvii yrittäjän olla itse viiden minuutin välein netissä keksimässä esimerkkejä omasta "hyvästä" asiakaspalvelustaan :D mutta näitähän riittää.

Vierailija
27/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, tulivat sovitussa ajassa ja maksoivat sovitun summan. Oli verhokampanja menossa, mikä alensi ompelun kuluja. Olin tyytyväinen palveluun ja tulokseen.

Vierailija
28/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen teettänyt Helsingin Eurokankaalla kahdet verhot. Tilasin ne netin kautta, enkä edes nähnyt kankaita luonnossa. Kumpiinkin verhoihin olen erittäin tyytyväinen. Ne olivat täsmälleen sen mittaiset kuin pitikin, ja ompelujälki oli hyvää. En tunnista tuota edeltävän kommentoijan väitettä, että yläkäänteisiin olisi käytetty 30 cm ekstraa. Alakäänteiden leveys on sopiva ja käänne on kolminkertainen, ja niin pitääkin olla jotta verhon alaosaan tulee riittävästi painoa ja verho laskeutuu hyvin. Tämän lisäksi tilasin verhoihin painot. Myös yhteydenpito oli sujuvaa ja lisäkysymyksiini vastattiin ripeästi. 

Taitaa olla yrittäjä itse kehumassa? Ompelijana tiedän, että verhot laskeutuu muutenkin kuin mainitesmillasi superpaksuilla käänteillä.

Niinpä, eikö niistä helmoista tule tönköt, jos ne on liian paksut.

Alareunan käänteen tulisi olla 10 cm (siis 10+10 kangasta) ja yläreunan rypytysnauhan leveyden verran kaksinkertaisena.

Vierailija
29/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useat verhot ja kaikista on tullut oikein hyvän näköiset. Myyjät ovat hyvin selittäneet, millainen ratkaisu olisi paras, esim. jos omassa suunnitelmassani on ollut joku ei-niin-toimiva ratkaisu, tai ei ollut ollenkaan suunnitelmaa, miten se kannattaisi ratkaista. Kallistahan se on, mutta siistit on tulleet kaikista enkä olisi missään tapauksessa itse osannut tehdä.

Vierailija
30/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaksi sivuverhoa purjerenkailla mittojen mukaan Marimekon kankaasta. Pari viikkoa kesti ja on aivan ihanat! Hinta taisi olla jotain 340€ luokkaa. Mukana oli myös verhopainot ja yli jäänyt kangas, siitä plussaa. Todella siististi ja hyvin ommeltu.

Vierailija
31/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin korjauttamaan Eurokankaasta ommellut verhot ammattiompelijalla, joka ihmetteli kovasti työn laatua.

Vierailija
32/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kaksi sivuverhoa purjerenkailla mittojen mukaan Marimekon kankaasta. Pari viikkoa kesti ja on aivan ihanat! Hinta taisi olla jotain 340€ luokkaa. Mukana oli myös verhopainot ja yli jäänyt kangas, siitä plussaa. Todella siististi ja hyvin ommeltu.

Mullekin yrittivät väkisin myydä verhopainot. Se on vaan niille lisämyyntiä. Olisivat olleetkin omiin verhoihin täysin turhat.

Vierailija
33/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin yrittivät väkisin myydä verhopainot. Se on vaan niille lisämyyntiä. Olisivat olleetkin omiin verhoihin täysin turhat.

Jos verhon pituus on 3 metriä niin painot on pakko laittaa. Kankaan laatu vaikuttaa verhon laskeutumiseen.

Vierailija
34/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-asiakas kirjoitti:

Eurokankaan johto ja keskijohto kyykättävät asiakkaitaan. 

Myyjät tekevät virheitä ja tuotteet täysin ylihinnoiteltu. Erityisen tarkkana kannattaa olla, jos joudut reklamoimaan. Eurokangas ei missään olosuhteissa myönnä virheitään. HE EIVÄT OLE KORVAUSVELVOLLISIA KOSKAAN sanoo M.Lehtonen. Kiertäkää liike kaukaa ja suosikaa pienompelimoja, joissa vielä palvelu on kohdillaan. 

Juuri näin, tuha reklamoida, koska vika on aina asiakkaassa. Suosittelen myös suosimaan pienompelimoita, joissa on palvelu ja ammattitaito kohdallaan.

Vierailija
35/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos verhon pituus on 3 metriä niin painot on pakko laittaa. Kankaan laatu vaikuttaa verhon laskeutumiseen.

Enpä ole omissa yli 3 metrisissä painoja kaivannut ja hyvin laskeutuu.

Vierailija
36/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hain verhot ja  en ole tyytyväinen. Kankaina kaupassa näyttivät keveämmiltä kuin ommeltuina. Luotin liikaa Hgin keskustan suunnittelija S:aan, ajattelin,että ammattilainen osaa nähdä tuotteen valmiina, kun oli tapettipalakin mukana.

En kannata ko kauppaa, parempaa ja halvempaa palvelua olen saanut kodin anttilasta

Tuskin kannattaa anttilaa mainostaa kun sitä ei ole olemassakaan enää

Vierailija
37/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siksi en osta verhoja sieltä kun pitää se käsiraha maksaa.

mikä hiton käsiraha! Suunnittelijan kanssa suunniteltiin,valittiin verhot,sain päivämäärän jolloin saa hakea,

kävin,maksoin ja ripustin ikkunoihin!

Halpaa oli,ei yhtään sen kalliimpaa kuin valmisverhojen osto,viiteen ikkunaan noin kakssataa,pari v sitten

Vierailija
38/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalle a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just hain verhot ja  en ole tyytyväinen. Kankaina kaupassa näyttivät keveämmiltä kuin ommeltuina. Luotin liikaa Hgin keskustan suunnittelija S:aan, ajattelin,että ammattilainen osaa nähdä tuotteen valmiina, kun oli tapettipalakin mukana.

En kannata ko kauppaa, parempaa ja halvempaa palvelua olen saanut kodin anttilasta

Tuskin kannattaa anttilaa mainostaa kun sitä ei ole olemassakaan enää

Vastasit viestiin vuodelta 2014!

Vierailija
39/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei kyllä usko kukaan :D

Tämä oli kyllä niin naurettava keissi, että en uskoisi ehkä minäkään, ellei olisi omalle kohdalle sattunut... Uskottavuutta ei varmaan lisää se, että voisin tästä muuten esittää kuvatodisteita, mutta puhelimen muistikortti sattui hajoamaan ja kaikki kuvat alkuperäisestä verhosta meni siinä. ;D

Kangas oli tämä (eri värisenä) jos se yhtään selittää: https://www.eurokangas.fi/siirtolapuutarha-puuvillakangas-m100-5605452m…

Vierailija
40/71 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöpöpö taas... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siksi en osta verhoja sieltä kun pitää se käsiraha maksaa.

mikä hiton käsiraha! Suunnittelijan kanssa suunniteltiin,valittiin verhot,sain päivämäärän jolloin saa hakea,

kävin,maksoin ja ripustin ikkunoihin!

Halpaa oli,ei yhtään sen kalliimpaa kuin valmisverhojen osto,viiteen ikkunaan noin kakssataa,pari v sitten

Kyllä vaativat käsirahan. On sitten hankalampi perua kauppa, jos lopputulos ei olekaan sovitunlainen. Siinä tilanteessa vedotaan myymälän standardeihin, jotka eivät ole mitenkään korkeat.