Mieheni muistaa asioita väärin,APUA!
Mieheni on joko ilkeyksissään tai sitten jonkin sairauden(?) takia nyt muutaman viikon vääntänyt tapahtuneita asioita ihan vääriksi. Hän saattaa väittää kivenkovaan, että lapsemme eivät usein ole saaneet ruokaa, kuin hoidossa, vaikka näin on käynyt tasan kerran, kun lapsi sai ruoan vasta harjoitusten jälkeen. Mies myös väittää, että minä olen vuositolkulla haukkunut häntä, vaikka näin ei ole. Onko mieheni tulossa hulluksi??
Lisäksi hän on mustasukkainen, niin että on asentanut nauhoittavan kameran makuuhuoneeseen, ja hän käy järjestelmällisesti tietokonetta läpi, niin että tämäkin keskustelu luultavasti päätyy hänen nähtäväkseen, mutta en enää jaksa välittää.
Kommentit (14)
mistä sairaudesta on kyse?? Tää on ihan kauheeta, näyttää samalta kuin ennenkin, mutta on kuitenkin erilainen,apua?
Ota yhteyttä paikkakuntasi esim psykiatrian päivystykseen ja selitä tilanne. Sieltä osaavat neuvoa miten toimia.
Olen käsittänyt, että hoitoon on tosi vaikeaa päästä ja mies osaa kyllä selittää nuo jutut, esim.kamera oli rahapiilon vuoksi(en usko) ja muut ovat tietenkin vitsejä, jos joku ulkopuolinen kyselee. Mistä sairaudesta nyt voisi olla kyse, tietääkö joku? ap
Ainakin mun mies sai lähetteen ihan työterveyslääkäriltä sinne psykiatrian päivystykseen.
Tosin mies ei tietenkään ollut omasta mielestään sen tarpeessa, mun piti huijata hänet sinne...
Siltä kuulostaa. Kunnon hoidolla ja lääkityksellä n. 70% potilaista paranee ja palaa työelämään, eli toivoa on!
T. Psykiatrinen sh
että meillä on rahapiiloja.
Kuppi missä säilytetään seteleitä ja toisessa kolikoita makkarissa joten saattaahan muillakin noita olla :)
että on jonkin sortin harhaluuloisuus häiriö tai mahdollisia skitsofreniankin oireita voi olla. Onko heillä suvussa jotain ko. ongelmia? Yrittäisin saada miehen lääkäriin ennen kuin tilanne pahenee.
varten.
Nauhoittaa nuo teidän keskustelunne ja käyttää niitä sitten todisteena. Mieti tarkkaan mitä ja miten vastaat hänen kysymyksiinä.
nauhoituksia ei vaan voi käyttää todisteena yhtään missään. Ja kertovat kyllä nauhoittajasta paljon.
mut ei sitä valvota kameroilla ;) Ap.n ukko on sekaisin, kuin seinäkello, eikä sekopäät lapsia koskaan saa. Voimia sinne!
siirrettyä ne makuuhuoneen nauhat tänne nettiin?