Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ostatte superkalliita kosteussuojattuja pukuja?

Vierailija
09.04.2011 |

Ne tarvitsevat alleen vielä tietyt vaatteet, eivät käy kaikkien kanssa...

Edullinen haalari ja haalaria numeroa suuremmat kurakamppeet, kumpparit ja villasukat ovat vähintään yhtä toimivat, ja maksavat murto-osan. Siis miksi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itsellenikin vain Burberrya, Gantia, Hilfigeriä jne., niin miksi ostaisin lapselleni muuta kuin parasta?

T. Yli 100 000€ vuodessa tienaava YH

Mikä siinä onkin, että joidenkin ihmisten vain on pakko päteä mitä oudoimmilla asioilla?

Bestikseni perhe tienaa taatusti paljon enemmän kuin sinä, lisäksi edustavat ns. "vanhaa rahaa", eikä bestikselläni ole mitään tarvetta korostaa asiaa "rikkautta". Päin vastoin oikeastaan: hänestä on hullun hommaa kaataa rahaa kankkulan kaivoon oli sitä sitten miten paljon vain.

Ja vielä hienompaa, että edes tunnet jonkun rikkaan! Minä en edusta vanhaa rahaa ja teen töitä palkkani eteen ja nautin suunnatomasti merkkivaatteiden ostamisesta niin itsellenikin kuin lapselleni. Jokainen tallaa tyylillään. En arvioi muita lapsia heidän vaatetuksen mukaan, mutta sinä ilmeisesti paheksut merkkivaatteita käyttävien lasten vanhempia? Ehkä kannattaisi katsoa peiliin. Niin kuin äitini aina sanoi, kateus ei koskaan maailmasta katoa.

Vierailija
42/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään kyllä kurahousuja kosteussuojattujenkin pukujen päällä kun on oikein rapainen keli. Ja nää meidän lapset ainakin kirjaimellisesti ui siellä lätäkössä ja kyllä silloin tulee vesi läpi hihansuista ja jalansuista jos ei ole kunnon kurarukkasia ja -haalareita. Loskakeleillä tykkään käyttää pelkkää kosteussuojattua pukua. Ja meidän puvut on kaikki hankittu/saatu käytettynä eli ei tod. kyllä pistetä rahaa niihin kovin paljoa. Eihän sellasta kenenkään kotihoidontuella olevan persaus kestä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itsellenikin vain Burberrya, Gantia, Hilfigeriä jne., niin miksi ostaisin lapselleni muuta kuin parasta?

T. Yli 100 000€ vuodessa tienaava YH

Mikä siinä onkin, että joidenkin ihmisten vain on pakko päteä mitä oudoimmilla asioilla?

Bestikseni perhe tienaa taatusti paljon enemmän kuin sinä, lisäksi edustavat ns. "vanhaa rahaa", eikä bestikselläni ole mitään tarvetta korostaa asiaa "rikkautta". Päin vastoin oikeastaan: hänestä on hullun hommaa kaataa rahaa kankkulan kaivoon oli sitä sitten miten paljon vain.

Ja vielä hienompaa, että edes tunnet jonkun rikkaan! Minä en edusta vanhaa rahaa ja teen töitä palkkani eteen ja nautin suunnatomasti merkkivaatteiden ostamisesta niin itsellenikin kuin lapselleni. Jokainen tallaa tyylillään. En arvioi muita lapsia heidän vaatetuksen mukaan, mutta sinä ilmeisesti paheksut merkkivaatteita käyttävien lasten vanhempia? Ehkä kannattaisi katsoa peiliin. Niin kuin äitini aina sanoi, kateus ei koskaan maailmasta katoa.

Se mikä minua huvittaa niin paljon, on noin turhanaikaisella asialla pröystäily. =) Ei ne puvut sinänsä.

Vierailija
44/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hieno ja superkallis kosteussuojattu puku, niin kyllä se kurassa ja märässä likaantuu ja menee huonon näköiseksi. En minä ainakaan haluaisi olla joka ulkoilukerran jälkeen tuollaista huuhtomassa, kurikset huuhtoo nopeasti vaikka monta kertaa päivässä. Täällä pienellä paikkakunnalla missä minä asun, on tietty mammojen ryhmä, joka oikeasti ei puhu mistään muusta kuin Ticketin haalareista, se on ainoa oikea merkki, muut eivät tule kuuloonkaan. Nämä mammat ovat täällä jo käsite, ja heille naureskellaan melko rajustikin selän takana ja surullista kyllä, myös heidän lapsilleen. äärimmäisen surullinen ääriesimerkki siitä, kuinka lapsia aletaan kiusata vanhempien mieltymysten vuoksi

ja opetatte omanne kiusaajiksi. Vielä ylpeilettekin sillä. Huh huh

Vierailija
45/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään haluasi esim. pyöräillä missään kumppareissa ja kuriksissa. Kuitenkin jokapaikassa on lätäköitä ja luntakin vielä, tiet on kuivat mutta kun ulkoillaan niin tykkään että on huoletonta. Jos lähdetään rapakelillä leikkipuistoon, niin sitten laitetaan kyllä kuravaatteet.

Vierailija
46/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, kun halusin näyttää niiden avulla perheemme sosiaalisen aseman (ja vaurauden). Muille selitin, että nämä on niin käteviä ja hyvälaatuisia. (Todellisuudessa kalliit merkkivaatteet ei kestä sen enempää mutta kukaan ei sitä uskalla myöntää)

Nykyisin en enää jaksa panostaa, vaikka nyt olisi oikeasti rahaakin. Ei kiinnosta kiertää haalarikaupoissa ja ostella kuopukselle mitään hienoja.

Vierailija
47/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole hypermarketteja lähietäisyydella, sen sijaan useita erikoiskauppoja on. Uskon että jostain prismasta saa tavaraa halvemmalla, mutta nykyisessä elämäntilanteessa ostan sieltä mistä helpoiten saa. Raha ei ole tärkein kriteeri mulle.

Vierailija
48/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinaa hakea lapsen autolla kotiin. Vai laitatteko ihan tosissaan autoon sen kuraisen lapsen haalarissaan? Mä ainakin otan kurikset pois päältä ja pistän kuivan lapsen autoon.

Minusta noi Ticketit ja ReimaTecit on niitä joita on "kaikilla", niinpä meidän lapsemme pukeutuu joihinkin ihan muihin. Kosteussuojaa olen tarvinnut lähinnä vasta kouluikäisillä lapsilla. Nykykurikset ei ole mitään jäykkiä ja kurjia päällä vaan lapset polskuttelee niissä mielellään.

Vierailija
49/49 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ticket, po.p, molo ja ducksday -meillä käyneet.

ja juu, meidän puvun päälle saa päikyssä laittaa kurikset joa haluavat :)

-alin kerros meillä on ruskovillaa anyway.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme