Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ai täällä sentään joskus siivotaan!", sanoi lapsen kaveri

Vierailija
09.04.2011 |

kun tulivat äsken kesken kevätsiivoukseni käymään juomassa.

Jumankauta tarvi mun siivoamisia kommentoida, hitto! Koko päivän olen perkannut vaatetta ja tarviketta roskiin, Huutikseen ja UFFiin niin en tosiaan tarvi mitään kommentteja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on siis paskaista.

Enkä minä ole tänne ketään kutsunut kylään, varsinkaan kommentoimaan kotini siisteyttä.

Vierailija
2/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut vähän eri asia jos vaikka lapsen kaverin äiti olisi vaikka kommentoinut tuohon sävyyn.

Ei varmaan tarkoituksella pahasti sanonut :D

Hohhoijaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kaveri sanoi yksi päivä pojalleni että "teillä on sekaista ja hauskaa".

Vierailija
4/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kaveri sanoi yksi päivä pojalleni että "teillä on sekaista ja hauskaa".

täällä kaiket päivät sotkevatkin. Oman lapseni puheitten mukaan eivät koskaan ole kotonaan ja siksi heillä taas onkin niin siistiä. No, meillä majailee 4-5 poikaa joka ikinen päivä niin oletettavastikin on sekaista...

Vierailija
5/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tarkoittikin asian niin päin, että jossain sentään siivotaan, heillä kotona kun ei sitä tapahdu? Itse nimittäin ymmärsin koommentin niin.

Vierailija
6/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAusahdus kuulostaa aikuiselta kuullulta ja lainatulta lausahdukselta. Voisin kuvittella että anoppini sanoisi näin, tai ylivitsikäs sisarenmieheni.

Vierailija
7/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAusahdus kuulostaa aikuiselta kuullulta ja lainatulta lausahdukselta. Voisin kuvittella että anoppini sanoisi näin, tai ylivitsikäs sisarenmieheni.

mutta mä en ihan taida olla samalla viivalla tuollaisen 10-vuotiaan naapurinpojan kanssa...

Vierailija
8/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli koko päivä siivottu ja paikat oli kunnossa. Sitten tulee kylään naapurin lapsi, joka toteaa "täällä pitäis joskus siivota"

Vierailija
9/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kaveri sanoi yksi päivä pojalleni että "teillä on sekaista ja hauskaa".[/i

kommentti tää. Minäkin toivoisin, että meillä olisi just tuommoista. Ainakin meillä saa elää. Ja valitettavasti, kun harrastetaan ja tehdään työtä kotona, se näkyy sitten sekaisuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan