Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tuntia näet lapsiasi päivässä? Entä miehesi?

Vierailija
08.04.2011 |

Jos olet kotiäiti, asia on eri. Mutta työssä käyvä äiti?

Meillä mies on töissä ja viikossa on pari päivää jolloin hän näkee lapsia n.1,5h. Kauhistuttaa oma työhön paluu. Sitten minullekin tulee noita päiviä väkisinkin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee pääsääntöisesti töistä 16.45. Lapset menevät nukkumaan 20.00 eli tuohon väliin jäävään ajan on lasten kanssa/saatavilla. Tekeekö se nyt reilu 3h/arkipäivä. Viikonloput on aina vapaalla.

Vierailija
2/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista 20v noin parin kuukauden välein. no tämä nyt onkin eri juttu.

Mieheni näkee lastani enemmän kuin minä kun on paljolti yötyössä. Omiaan harvoin, ovat aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkee 4-5 tuntia arkisin. Ja on tuon ajan aktiivisesti lasten kanssa. Ei töllötä tv.tä, yhtenä iltana/vko harrastuksessa reilun tunnin ajan.

Tulee kotiin n klo 16, lapset menevät nukkumaan klo 21. Eli ihan mukavasti jää aikaa iltaisinkin.

Kun palaan itse työhön, teen ainakin aluksi osa-aikaista.

Vierailija
4/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun esikoinen on 17-vuotias seurusteleva lukiolaispoika, mä en näe häntä läheskään joka päivä, suuren osan ajasta viettää siis tyttöystävänsä kotona ilmeisen pidettynä "vävykokelaana"

yhteinen tyttäremme on alakoulussa, aamuisin näen häntä vajaan tunnin, iltaisin n klo 18 - 23, onneksi on iltavirkku lapsi, isänsä on tällä hetkellä työtön, joten he näkevät toisiaan paljon

Vierailija
5/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kotiäiti, asia on eri. Mutta työssä käyvä äiti?

Meillä mies on töissä ja viikossa on pari päivää jolloin hän näkee lapsia n.1,5h. Kauhistuttaa oma työhön paluu. Sitten minullekin tulee noita päiviä väkisinkin.

Vierailija
6/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suuruusluokkaa 4-6 tuntia päivässä arkipäivisin, riippuen siitä olenko haku- vai vientivuorossa. Harrastuksia minulla ei ole, joskus kyllä menen kaverien kanssa jonnekin, mutta en usein.

Mies näkee lapsia vähemmän, osittain siksi että sillä on enemmän omia menoja ja osittain siksi että se nukkuu viikonloppuisin niin paljon, jolloin mä olen lasten kanssa kolmistaan.

Vierailija
7/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn lenkillä tms. jää aika reiluun pariin tuntiin. Jos mies on aamulla kotona, mä lähden ajoissa enkä näe aamulla lapsia. Mies näkee lapsia päivästä riippuen 0-4h, usein noin 3h.

Vierailija
8/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis arkisin, ja näemme lapsia hereillä. Olemme työssäkäyviä kumpikin. Viikonloppuisin vietän lasten kanssa 24 h/vrk ja mieheni 3-10 h.

Vietän vuosittain lasten kanssa 4 viikon joululoman, 1 viikon hiihtoloman, 1 viikon pääsiäisloman, 10 viikon kesäloman sekä 1 viikon syysloman.

Vierailija
9/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkee nyt välillä vain n.1,5h, koska treenit 2/vko. Hän tulee töistä klo 16, lähtee treeneihin klo 17, tulee kotiin klo 19, lapsi menee nukkumaan klo 20.

Ja mulla tulevaisuudessa työt kestää välillä klo 17 asti, olen kotona vähän ennen 18. Niin ei siinä paljon jää jos vielä jotain ohjelmaa, treenit, kauppa yms.

Ja vaikka mun työpäivä venyisi niin ei se tarkoita, että lapsen päivä hoidossa venyisi.

ap

Vierailija
10/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kotiäiti, asia on eri. Mutta työssä käyvä äiti? Meillä mies on töissä ja viikossa on pari päivää jolloin hän näkee lapsia n.1,5h. Kauhistuttaa oma työhön paluu. Sitten minullekin tulee noita päiviä väkisinkin.

Sitteen tarvitsee päästä kavereiden kanssa leikkimään vielä iltaisinkin.

Vierailija
11/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla tunnin, siis heräämisestä siihen kun olen vienyt heidät hoitoon. Hoidosta kotiin klo 16 ja nukkumaan klo 20, eli yhteensä 5h. Mies näkee 4h, tulee kotiin samaan aikaan mutta aamulla lähtee ennen kuin heräämme. Mies on illat kotona, ei harrasta perheen yhteisellä ajalla, kuten en minäkään. Lenkille ja salille ehtii klo 20 jälkeen kun lapset nukkuvat, eli ei ole heiltä pois omat harrastukset. Mulla on lyhyt työmatka ja teen myös etää, eli matkoihin ei mene aikaa onneksi.

Vierailija
12/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osa-aikatyötä. Mies ei näe joka päivä, kun matkustaa paljon työn vuoksi.

Vierailija
13/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka eskaripäivään menee 3,5 - 5 h. Muuten olen lasten kanssa hyvin paljon, lähes koko ajan.

Mulla on hoitoalan työ kotona, siksi näin onnnellisessa tilanteessa :)

Vierailija
14/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nukkumassa. Mies näkee työvuoroista riippuen 1-10t. En ole kotiäiti, mutta teen töitä kotona.

Vierailija
15/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pph ja omat lapset hoidan siis samalla joten näen heitä koko päivän n.13 tuntia minkä ovat hereillä. Mies on vuorotyössä ja näkee lapsia 6-8 tuntia päivässä koska miehen työ painottuu paljon alkuyöhön/aamuyöhön jolloin lapset nukkuvat joten on kotona päivisin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi