Miten saa vaivihkaa selville, ettei uusi tuttavuus ole bi tai lepakko?
Kommentit (9)
Minulla on useita lesbo- tai bi-ystäviä, eikä se vaikuta millään tavalla ystävyyteemme. Itse olen hetero.
Onko tässä taas taustalla joku ihme kuvitelma, että homot ja lesbot ovat seksinhimoisia petoja, jotka ahdistelevat jokaista sopivaa sukupuolta edustavaa ihmistä?
se voi iskee sua
toi lepakkotesti on hyvä
toi lepakkotesti on hyvä
miksi tästä lepakkotestistä ei puhuta enemmän, koska sillähän se selviää!
millilitran lepakon (siis sen eläimen) verta hänen kädelleen. Jos polttaa ja syövyttää, nainen on hetsku, jos mitään ei tapahdu, on lepakko tai bisse.
Jos et saa mistään lepakon verta, niin voit yrittää haistella, haiseeko naama pimpsamehulle.
mutta millä testillä naisesta testataan business intelligence? Tehdään hänestä tietovarasto ja raportit?
millilitran lepakon (siis sen eläimen) verta hänen kädelleen. Jos polttaa ja syövyttää, nainen on hetsku, jos mitään ei tapahdu, on lepakko tai bisse.
Jos et saa mistään lepakon verta, niin voit yrittää haistella, haiseeko naama pimpsamehulle.
mutta millä testillä naisesta testataan business intelligence? Tehdään hänestä tietovarasto ja raportit?
"ettei ole"
Haittaisiko jos olisi...?
Olisiko paha juttu jos olisi bisse tai lepakko? Ja miksi?
tavatessasi, kerro kuinka kaikki muut kuin heterot ovat sairaita ja inhoat ajatustakin sellaisista ihmisistä. Kun tuota riittävän kovaäänisesti julistat, ei liene vaaraa, että lähipiiriisi haluaa yhtään ei-heteroa.