Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos isäni ei ikinä soita minulle,pitääkö minun kuitenkin soittaa sille?

Vierailija
08.04.2011 |

Soittaa se pari kertaa vuodessa sellaisen "kai sillekin joskus on soitettava"-puhelun.

Itse olen yrittänyt ja yrittänyt parantaa suhdettamme ja soitellut mutta enää en jaksa! Olisi niin paljon helpompaa kun ei edes oltaisi tekemisissä,minä olen kyllä kiinnostunut hänen asioistaan mutta vastavuoroisuus puuttuu :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään järkeäkään jos se tuntuu pakkopullalta. Täytyy myöntää, että meillä menee toisinpäin. Isä soittelee, mä en muista. Mutta olen tosi iloinen aina kun hän soittaa. Pitäis tsempata ite ettei iskälle tuu sama fiilis ku sulle.

Vierailija
2/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

velvollisuus pitää lapseen yhteyttä, ei toisin päin. jos ei kerta kiinnosta ni olkoon. näin mä aattelisin, muuten tulee aina joka soiton jälkeen paha mieli kun ei toista kiinnosta pätkän vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en tiedä teidän keskustelujen sävyä silloin kun soitat.

Meidän suhteemme oli enemmän sellainen, että minä soitin ja isä kuunteli, kommentoi vähän ja aika niukkasanaisesti kertoi omia kuulumisia tyyliin "ei tässä ihmeempää, ihan hyvin menee jne." Olimme kyllä silleen kuitenkin todella läheisiä, että halasimme aina kun näimme ja erosimme ja voin sanoa että taatusti molemmat rakastimme toisiamme ja kovasti. Välimatka vaan oli aika pitkä, eikä isäni ollut mikään kauhean ekstrovertti ihminen, puhelimessa vielä vähemmän. Välillä nämä vähän turhauttavat puhelinkeskustelut ärsyttivät.

No, isäni kuoli kaksi kuukautta sitten, syntymäpäivänäni. Viimeisen kerran soitin edellisellä viikolla ja viimeiseksi yhteydenotoksi jäi isäni tekstiviesti hyvän syntymäpäivän toivotuksesta samana aamuna. Jos nyt saisin valita, tuo yksipuolinen tapa ottaa yhteyttä olisi kultaakin kalliimpaa!

Tällaistakin näkökohtaa kannattaa miettiä :(

Vierailija
4/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sitä mieltä että se on vanhemman velvollisuus pitää lapseen yhteyttä, ei toisin päin.

Vierailija
5/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tiedä mikä jää viimeiseksi viestiksi. En minä ainakaan jaksa miettiä kuka soitti viimeksi. Toiset soittelee enemmmän kuin toiset. Mielummin olen se, joka soittaa kuin ettemme pitäisi mitään yhteyttä.

No, isäni kuoli kaksi kuukautta sitten, syntymäpäivänäni. Viimeisen kerran soitin edellisellä viikolla ja viimeiseksi yhteydenotoksi jäi isäni tekstiviesti hyvän syntymäpäivän toivotuksesta samana aamuna. Jos nyt saisin valita, tuo yksipuolinen tapa ottaa yhteyttä olisi kultaakin kalliimpaa!

Tällaistakin näkökohtaa kannattaa miettiä :(

Vierailija
6/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en ole soittanut pariin viikkoon (kun on oikeesti ollut niin kauhea kiire) niin sitten valittaa siskolleni, että eipä ole x soittanut.. Soittais ite, vastaisin puheluun jos ehtisin.

Vierailija
7/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun jäin työttömäksi enkä ole voinut eää heittää rahaa viinaan aina kun hän sitä tarvitsee.

Tuntuu pahalta.

Soita jos hän ei soita, niin miekin teen. Vaikka joudunkin joka puhelun aikana sanomaan että ei ole rahaa antaa :(

Vierailija
8/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,pitää. Isälleni soittelin päivittäin ja isäni soitteli takaisin päivittäin, mutta nyt ei olla 10 vuoteen soiteltu, kun hän kuoli 10 vuotta sitten. Sullekin tulee aika, kun odotat soittoa ja sitä ei tule. Minä odottelen edelleen. Soittoa.