Tämä bloginainen tietää miten eletään
Kommentit (13)
kattokaapa noita ruokakuvia. jokainen voisi olla kuvattu Helsingin assalla.
Siis miksi te ihmiset menette blogeihin jotka ärsyttää teitä ja sitten haukutte niitä pitkin nettiä. Kukaan ei pakota teitä kenenkään blogiin, oikeasti. Joku voi tykätä tuostakin blogista, antakaa ihmisten ilmaista itseään ja kerätä samanhenkinen kaveripiiri. Ette te normaalielämässäkään tuppaudu väkisin sellaisten ihmisten seuraan joitte jutuista että pidä ja sitten yritä myrkyttää tämän ystäväpiiriä ihan vaan siksi että ärsyttää. Vai?!!
Sellaistahan se tuppaa suurimmalla osalla ihmisistä olemaan :)
Ihanan rehellistä tekstiä! Blogistin sarkasmi ei vaan taida mennä av-mammoilla jakeluun.
aikani olen lukenut KPE-blogia ja sen jälkeen kaikki arkisen ruma on ihan kaunista. Taidan muuten tuntea ton kirjoittajan. Asuu ihan assan vieressä eli vaikka olisikin räpsinyt osan kuvista siellä aamuyöllä ;)
Kaunis pieni elämä
Googlaa, siellä on kaikki oikeasti tosi kaunista. En ymmärrä miten mutta onneksi joku jaksaa ja osaa. Ehdottomasti lemppariblogini ja lemppariblogistini.
vaan ihan tossa naapurissa täällä Tampesterissa. Ja livenä suorastaan..... no, jätän sanomatta.
Ihan täynnä typoja ja itteään. Vai itsekö postasit?
"Olin itse vuosikaudet kotona ja koin olevani, erityisesti silloin, viimeisen päälle telaketjuhardcorefeministi. Mikään ei ole yhtä isoa anarkiaa nyky-yhteiskuntaa vastaa kuin akateemisesti koulutetun naisen heittäytyminen alle palkkaluokkien hoitamaan lapsiaan kotiin, vaikka hän siinä jättäytyy miehen armoille, tuloille, herranjumala menettää eläkettä, ura vaikeutuu, on vain typerä ja laiska mamma kotonaan. "
Onkohan töitä löytynyt sittenmin?
Äh, nyt mä provoiduin ton alkuperäsen puffaukseen, huoh.
Luin tosi nopsasti pari juttua mutta musta ihan tavallista suomalaisen kotimamman tarinaa. Ei kaikki voi olla jotain äikkäneroja tai mikä nyt onkaan sun mielestä se ongelma? Musta oli ihan oivaltavaa ja kiinnostavaa pohdintaa TAVALLISESTA arjesta.
Toivottavasti kukaan bloggari ei lopeta kirjoittamista tollasten kommenttien takia. Kirjoittaminen kun voi olla kotiäidille just se henkireikä.
Te ootte vaan taas niin kateellisia. Kukaan ei saisi olla mitään mieltä mistään missään. Pitäis vaan hoitaa ne omat hommat ja sitten väijyä muita.
Te ootte vaan taas niin kateellisia. Kukaan ei saisi olla mitään mieltä mistään missään. Pitäis vaan hoitaa ne omat hommat ja sitten väijyä muita.
tollatavalla kavaltaa kaveri. Aika moni muukin tuntee kun on kuitenkin jonkinlainen pikkujulkkis (oollut paljon lehdistössä ja järjestöissä) mutta ei silti kerro tuntevansa tai paljasta muutenkaan ykityisasiointasa. Vaikka kaippa siltä blogista voi lukea ihan sen kaiken mitä muut ei kerro. Itse en tajua sitä eksän ja sen sukulaisten haukkkumista. Ja olen sanonut tästä blogistille itselleenkin.