Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

28v. ja hillitön ryppy kulmakarvojen välissä OV.

Vierailija
08.04.2011 |

Siis jestas mitä juuri hiffasin: mulla on ihan tajuton kanjoni tuossa kulmakarvojen välissä, nenän varren yläpuolella. Saako tohon mitään ensiapua kotikonstein vai pitääkö lähteä johonkin Jylhän käsiteltäväksi ja täyttää tuo lovi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä karua.

Vierailija
2/6 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari vuotta harkinnut botoxia, mutten ole rohjennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin lovea vaakasuuntaan mutta eivät sentään näy monen metrin päähän.

Vierailija
4/6 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tosiaan ole mikään pieni sievä naururyppy vaan pari senttinen lovi. En voi harkitakkaan että meikkaisin itseäni meikkivoiteella ja puutereilla, tuohon loveen pakkaantuu kaikki niin nopeasti, on sitten vauhtiraita keskellä naamaa :/

ap

Vierailija
5/6 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans 33-v joka viime kesänä teki saman havainnon... tai itse asiassa mulla on kaks... ; ) Sellaiset perinteiset Sibelius-rypyt.

En tiedä, kyllä olen itsekin miettinyt pitäiskö niille oikeasti tehdä jotain! Se vaan, että ne täyteaineethan ei pysy kovin pitkään, eikä kovasti houkuta ajatus käydä pistoksillä joka vuosi tästä lähtien..!

Järkyttävää kyllä... jo tässä iässä!! Mutta taitaa olla sukuvika.

Vierailija
6/6 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimeltään vitutusviiva ;)

Yritä pari kuukautta ajatella positiivisesti ja olla ärsyyntymättä mistään, josko se siitä vielä häviäis.

Mulla samanlainen ja huomaan, että viiva on sitä syvempi, mitä enemmän ottaa pannuun, joten yritän ajatella positiivisesti ja rasvailla viivaani, hih hih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi