Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisena sinä koet anaaliorgasmin?

Vierailija
08.04.2011 |

Nainen, muutama kysymys Sinulle onnekkaalle, joka saat orgasmin anaaliyhdynnässä:

1. Missä asennossa saat sen parhaiten?

2. Missä/Millaisena koet sen?

3. Miten se mielestäsi eroaa vaginaalisesta?

4. Onko peniksen koolla tässä mitään merkitystä?

5. Ejakuloitko myös anaaliorgasmin aikana?

6. Onko tässä merkitystä sillä, kuinka syvälle mies työntyy?

Olen taannoin tavannut ensimmäisen naisen, joka saa todella helposti orgasmin anaaliyhdynnässä ja onhan tuo aivan mahtavaa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakatessa tunnen mielihyvää saadessani peräsuolen tyhjäksi. Sitä tunnetta ei voi orgasmiin verrata kuitenkaan.

Laitoin joskus Toilax-ruiskeen ja se tuntui pahalta, kun pieneen tilaan piti muutaman mm:n putki työntää.

Minulla ei ilmeisesti ole mielihyvää tuottavaa aluetta anaalissa seksuaalisesti ajatellen ja tosiaankaan tuota Toilax-putkea isompaa ei anukseeni ole laitettu.

Haluaisin tietää, voiko nainen nauttia anaalipanosta. Tarvitseeko klitoriskäsittelyä samalla vai tuleeko ihan pelkällä panolla?

Mielenkiintoista, jos naiset ovat rakanteiltaan niin erilaisia.

Vierailija
2/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan orgasmin kun mies sormettaa mun peppua (koskematta pimppiin tai klitorikseen). Samoin miehen nuollessa tuntuu tajuttoman hyvältä saada sormea saamaan aikaan peppuun, melkein väittäisin että orkku on rajumpi kun saa samalla peppuunkin mutta orkkuja on aika vaikea verrata keskenään...

-N31-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan orgasmin kun mies sormettaa mun peppua

Entä itse penetraatio (anaali-). Etkö siinä saa?

Vierailija
4/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo esileikeissä pimpan seudulla niin paljon, että hädin tuskin sormi mahtuu sisään. En ole koskaan tullut miettineeksi, että peräaukossa tapahtuisi kostumista tai muutakaan kiihottumiseen viittaavaa.

Jos joillakin sitten senkin reiän alueella on kiihottavia paikkoja, niin mikäpä siinä.

Ei kai mitään liukkareita tarvii sellaisten käyttää, joilla paikat kostuvat joka puolelta.

Vierailija
5/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tähän sanoo...N30 joka EI pidä persepanosta?

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme