AIDS-sairaalle: kondomi on syntiä!
Vanhoillislestadiolaiset ovat keksineet sopivan kohteen käännytystyölleen.
Afrikka!
Maailman köyhimmissä maissa he ovat aloittaneet opetuksen että kondomi on synti. Näin he tekevät turhaksi Kirkon ukomanavun ja muiden avustusjärjestöjen terveyspalvelut ja valistuksen.
:-(
Kommentit (19)
Se on sitten selibaatti mikäli on hi-viruksen kantaja, muuta vaihtoehtoa ei ole.
järkyttävää, [url=http://freepathways.wordpress.com/2010/08/18/togoon-mutta-miksi/] vanhoillislestadiolaiset[/url] käännyttävät samaan oppiin kuin katolilaiset... Voi vain kuvitella seuraukset siis aidsin holtiton leviäminen , myös lapsiin.
luuletko että mies tykkää valita selibaatin?
Afrikass ajossa tytöillä ja naisilla ei ole juuri arvoa...
Enemmän kuin tv:lle tuo asia kuuluis evlut kirkolle! lestathan kuuluu kirkkoon.
Aids on sairaus ja uskovainen ei tautiaan levitä. Se on sitten selibaatti mikäli on hi-viruksen kantaja, muuta vaihtoehtoa ei ole.
Että musta mies ton hyväksyy...vai? Salli mun nauraa!
eikö niitä ole viime aikoina kiinnostanu lähinnä nää seksi asiat muutenkin...!! :-D
Aids on sairaus ja uskovainen ei tautiaan levitä. Se on sitten selibaatti mikäli on hi-viruksen kantaja, muuta vaihtoehtoa ei ole.
Että musta mies ton hyväksyy...vai? Salli mun nauraa!
Siellähän miehet ovat keksineet sellaisen uskomuksen että kun makaa neitsyen kanssa niin aidstauti paranee. Pikkutyttöjä myöten raiskataan tämän takia...
Piispoja voi kiinnostaakkin. eikö niitä ole viime aikoina kiinnostanu lähinnä nää seksi asiat muutenkin...!! :-D
Uskovaiset ei muusta puhukkaan, mikähän siihen on syy? Eniten just he seksistä puhuu!
Joku vl nainen täällä selitti jossian ketjussa että KONDOMIA SAA KÄYTTÄÄ JOS KYSYMYKSESSÄ ON SAIRAUDEN HOITO.
Joku vl nainen täällä selitti jossain ketjussa että KONDOMIA SAA KÄYTTÄÄ JOS KYSYMYKSESSÄ ON SAIRAUDEN HOITO.
Saako tosiaan? olen kyllä siinä käsityksessä että ehkäistä ei saa jos on lestadiolainen. naapurissakin on 11 lasta ja rouva on 35 vee.
Kävitkö naapurissa ihan laskemassa lapset mitä se muille kuuluu miten naapurisi elää
Ilmeisesti Suomessa ei enää kukaan halua olla lestadiolainen, niin tarttee löytää kannattajat sieltä missä vielä on tietämättömyyttä ja taika uskoa!
panemalla neitsyttä AIDS paranee. Käyttävät pikkutyttöjä hyväkseen ja jopa pikkuvauvoja.
Lapsiseksi ja lestadiolaisuus, eikös vasta ollut kohu että harrastavat moista sairasta touhua.
Suljetut yhteisöt ovat pahoja - Perkeleestä.
Saman olen minäkin lukenut. Taikauskosta ja miesten nautinnonhalusta ne kumpuaa. Tällaiseen porukkaan lestadiolaisuuden ehkäisykielteisyys upoaa kuin vetsi voihin.
on pakkomielle, mene hoitoon. Ei kukaan jaksa sinun VL:iä mollaavia aloituksiasi.
tv. Ei vl