Uudessa Anna-lehdessä korsetteja tukeville tytöille vihdoinkin!- ( Anna- 14/ 2011, 54-.56)
- nyt voi mennä juhliinkin ja näyttää 10 kg hoikemmalta
t. bmi 29
Kommentit (5)
Itse olen ostanut korsettini sekä feminellin että lumingerien verkkokaupasta.
Enpä tiennyt, että lehdellä on oma mallistonsa ja vielä ensimmäinen isoille tytöille suunnattu alusvaatemallisto.
Etkö, ap, tosiaan ole tiennyt, että korsetteja - kaiken kokoisia - on tosiaan ollut saatavilla aiemminkin? Vai etkö tosiaan osaa etsiä tietoa (isoja korsetteja myyviä tuotemerkkejä, liikkeitä ja nettiliikkeitä) itse?
ihmiset ei käytä sitä kaikkea rahaa ja aikaa, joka sopivien vaatteiden metsästykseen kuluu, laihduttaamiseen ja terveellisen elämän ylläpitoon? Tulisi taatusti halvemmaksikin. Ei minua toki muiden kilot tai muut vaivaa, ihmettelen vain heidän itsensä puolesta.
Mutta käytännössä ei oikein :(
Ostin triumphin korsetin (oli tuossa jutussa, muistaakseni). Venähti ihan käyttökelvottomaksi yhden käyttökerran jälkeen.
Ja olen siis vaaatekooltani 36 eli en mitenkään kovin iso edes, mutta eipä tuosta ollut apua kuin tuon kerran.
Lapsen syntymän jälkeen käytnin varmaan 6 kk korsettia, ja silloin se oli PELASTUS.
onhan korsetteja ollut kautta aikojen kaiken kokoisille "tytöille" ... mikäs uutinen tämä nyt oli?